Kanutte og prinsen Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Går dette i det hele tatt an? Har hatt vondt på høyre side i ca en uke nå - begynner rundt halebeinet, og stråler utover mot hofta på hø. side + ned langs rompa og ned i låret.... Lurer på om det bare kan være en nerve i klem eller så - er bare 14 uker enda. Er spesielt vondt når jeg reiser meg, endrer stilling, skal opp av senga, bøyer meg o.l.... Dere som har erfaring - kan dette være bekkenet, eller høres det mer ut som noe annet? Takk for svar =)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Sniker meg inn og svarer deg fra 3. tri jeg;) Ja, det går an å bare ha vondt i den ene siden. Prøver meg på litt akupunktur nå, og kan se ut til at det kanskje hjelper på meg:)
Kanutte og prinsen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Takk for svar =) Hmm, får kanskje gå til legen en tur da hvis det ikke gir seg over helgen eller så. Har kastet opp i 8 uker nå og gjør det fortsatt, så føler jeg fortjener å slippe flere plager... hehe
Nr.3 kommer i juni Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Det kan være lille knøttet ditt som ligger og klemmer på en nerve. Jeg har hatt det som deg i mange uker, men merker at det faktisk begynner å bedre seg. Jordmor sa at det gjerne gir seg når babyen blir større og flytter seg lenger opp. Og på meg ser det ut som det stemmer. Er sjøl i uke 25 nå. Er superglad for at det ikke er bekkenproblemer! Lykke til!. Håper det gir seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå