Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Fikk et spørsmål om lillemann var godt nok kledd.... Når vi går tur kler jeg på han body og strømpebukse, hals, lue og en relativt tykk heldress i bomull. Også ligger han i lammeskinsposen sin. Synes det holder jeg. Han kjennes aldri for varm eller for kald ut. Hva mener dere?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Holder da det, kanskje litt mye med tykk dress da det er 8-9 varmegrader..... nedi posen.....
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Når han ikke er kald er det vel bra? Jeg har på langermet body, bukse, genser, lue og votter + jakke, når det var kaldt brukte han voksi, men vi er allerede igang med dyne igjen. Barn er utrolig forskellige, så vi må bare lære de og kjenne :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men vi bor på Østlandet og jeg ville ikke kledd på gutten vår så mye nå. Så, nei, jeg synes ikke du kler på for lite )
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Holder det, så lenge gutten din er passe varm er det akkurat passe. Gutten min er veldig varm av seg,nå når det er rundt 3-4 grader ute har jeg på han body,strømpebuksee,bukse og jakke Også lue da Han ligger på lammeskinn i vogna,bruker dyne over. På de kaldeste dagene har han på seg body,strømpebukse,lue og tykk dress i vogna (fotsatt lammeskinn og dyne)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå