Gå til innhold

Langvarig slapphet etter antatt influensa - opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på ett år ble plutselig syk og veldig slapp for 5 uker siden, med påfølgende høy feber en hel uke og deretter tre dagers mageknip. Vi var hos fastlegen med henne to ganger i løpet av denne tiden, og han sa at hun hadde fått influensa. Etter at feberen og mageknipen forsvant, ble hun gradvis bedre, men var fremdeles veldig slapp. Det tok over to uker før hun igjen så smått begynte å krabbe rundt. Nå, 5 uker etter at hun ble syk, er hun tilbake i nesten god gammel form, like blid og med like god appetitt. Men, hun er fremdeles litt "slengete" i nakken, har litt problemer med å holde hodet rett lenge av gangen, hun vil heller ikke sitte eller sette seg opp selv - noe hun lærte bare få dager før hun ble syk. Nå har vi blitt henvist videre til barnelege på sykehuset, og mens jeg venter på brev med bekreftelse på time, går jeg rundt og er bekymret for hva denne slappheten kan være. Er det noen som har opplevd lignende? Det har blitt tatt både blod- og urinprøve av datteren min, men ingenting negativt ble funnet. Legen mente hun burde ha kommet seg mye raskere, så det er jo klart jeg grubler. Takknemlig dersom noen kunne dele sine erfaringer med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...