Gå til innhold

Hvor ofte treffer du folk for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange venninner som har permisjon. Men det blir ikke til at man treffes så ofte på dagtid som vi snakket om.

Kanskje bare en gang i uken..

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg!

Har som mål å være sosial uten baby en gang i uken. Blir kanskje med en trening sammen, kafe eller tur i marka.

Jeg har ingen venninner i permisjon og synes det er deilig å få gjøre noe uten barn :-)

Skrevet

Så ofte jeg vil, egentlig. Denne uka har jeg vært en gang på håndballtrening på kvelden og skal på kamp på søndag. På tirsdag var jeg på svømming med lillegutt og to andre som har baby. I går var det babytreff og i dag er det babykino. På lørdag skal jeg til Oslo og treffe storesøs. Er ikke hver uke det skjer så mye, men det er da alltids et par ganger i uka på dagen, pluss håndballtrening sammen med jentene på kvelden.

Skrevet

alt for sjeldent... Er som regel så glad når sambo kommer fra jobb etter å ha vært alene hele dagen,at jeg bare vil være hjemme og slappe av sammen med han.

Kjenner ingen i permisjon heller.

Skrevet

Gamle veninner har jeg vel sett et par ganger siden Nikolai blr født. Jeg ser klassen min på skolen ca en gang i uken. Så er det dibtreff annenhver uke. Familien (svigers og min egen) ser jeg flere ganger i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...