marittone Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei og hopp. Jeg har satt av morgendagen til å titte på barnevogner, for jeg ønsker å teste den ut "live" før vi kjøper. Har vært inne på barnevogndebatten og fått mange nyttige tips, og hatt mine favoritter fra innleggernes erfaringer, ....helt til neste innlegger dømmer den samme "drømmevogna" nedenom og hjem.. Ikke enkelt dette her nei:) Har du kjøpt vogn? Hvilken, og hvorfor? Er det noen som kan hjelpe meg med tips utifra mine kriterier? - Ønsker at vognen skal være enkel å klappe sammen, da jeg ofte kommer til å legge den i min lille yaris for å trille i Oslo. (bor litt utenfor) - gjerne 3 hjul - Vil satse på duo-vogn (Så j slipper å kjøpe ny vogn etter noen få mnd) - Når barnet sovner i bilen, ville det vært en fordel å kunne koble bilsetet direkte på vognen. - Gjerne "snu" mekanisme på vognen, så barnet også kan se meg når vi triller - En sikker og stødig vogn som kan vokse med barnet. Finnes denne vognen tro? Klem fra forvirret, men gleder-seg-masse:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå