Gå til innhold

Urinprøve ul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et litt dumt spm dette men, skal man ha med urin prøve når man skal på ul????

Jeg skal til gynekolog på ul......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde ikkje med meg urinprøve på ordinær UL i alle fall (på sjukehuset)

Skrevet

Jeg hadde ikke med.

Det står på innkallingen hva du ev. skal ha med deg.

Lykke til på UL!

Skrevet

takk for svar! fikk ikke noen inkalling, de bare ringte meg og avtalte time....

Skrevet

Ikke urinprøve på UL, men hvis du skal være med i mor/barn undersøkelsen spør de etter det...

Skrevet

Når man skal til gynekolog på UL ønsker de at man har med urin prøve. Hvorfor vet jeg ikke, men det er sikkert noen ting de sjekker,.. Ofte tar de jo masse prøver nedentil også, og da kanskje de sjekker de samme tingene på dyrking eller lignende.. Jeg skal om to uker på innvendig UL, og da har jeg også fått beskjed om å ta med urin. Tisse gjør jeg jo uansett på morran hver dag, så koster meg jo ikke noe ekstra å ta det med... :) Hehe..

Skrevet

Ja, men de har egne glass for den undersøkelsen. Jeg tok urinprøve og blodprøve når jeg kom inn dit. Det var helt uavhengig av ultralyden.

(på St.O. i hvertfall ... vet ikke åssen det er andre steder ...)

Skrevet

Jeg var også på St. Olav, men det spiller liten rolle hvilket glass man har det på :) Jeg er nemlig ikke verdensmester til å tisse på kommando! :) Men du har rett i at det er to uavhengige ting ja...

Skrevet

jeg syntes det er litt ekkelt å gå med urinprøve i veska, spess hvis jeg ikke må. Hvis du ikke har fått beskjed om å ha med hadde jeg ikke tatt med. Du klarer alitids å presse ut noen dråper på toalettet der hvis de spør.

Skrevet

Jeg legger alltid urinprøva i en pose jeg.. I tilfelle glasset skulle lekke.. Det har det jo aldri gjort,men greit å ha det liggende i noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...