temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Tenk at tiden går så fort! Mange rare tanker som tenkes gjennom i dag. Fødselen gåes gjennom på nytt, året som har gått, livet mitt, barna, livssituasjonen min... Følelsene renner litt over i dag. Er nok preget av godguttattpåklattens sorg. Tankene går også til han som ikke fikk oppleve sin ettårsdag. Vi skal være takknemlige for alt vi får. Ingenting er en selvfølge... Men, i dag er først og fremst en festens dag for oss. Nå skal vi lage bløtkake pyntet med bamsemums. Theodor skal få smaken av søtsaker for aller første gang!!!
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Tenk så stor gutt allerede... ble han ikke født omtrent i går mon tro Gratulerer!!!
Superlis Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så masse med dagen! ja det er utrolig så fort disse små blir store..kos deg med bursdagsgutten,nyt dagen:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med dagen, ja et år er en stor dag...... Knerten spiste bløtekake til den store gullmedaljen, fikk på full "regnfrakk" og fikk spise krem helt på egenhånd. Det var stort. Og som du sier, man blir preget av attpåklattgogutts sorg, men vi kan ikke stoppe opp, barna våre vil det annerledes... De vil bare forte seg mot neste milepæl....... Men en ting som slår meg er at man må nyte det man har, når man har det. Det kan plutselig en dag være for sent. Men igjen, kos dere med fest og kake, i morgen er det hverdag igjen......(og ingen godterier Theodor)
Karomamma Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med dagen, Theodor!! Det blir godt med kake, tenker jeg Spørs om han ikke blir hekta med en gang sånn som resten av oss... Det er triste og rare dager nå, føler jeg. Men vi må glede oss med de små som er her og spesielt de som har bursdag! Stor klem fra oss!
Urtete Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 1-årsdag er en stor dag! GRATULERER MED DAGEN, THEODOR! Og gratulerer så masse til den stolte mamman!!:-)
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med dagen, Theodor! Bamsemums er kjempegodt, men kremen på bløtkaka er kanskje enda bedre! c",) Og si til mamma at du vil smake på is; det er det beste i hele verden syns hvertfall revegullet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Om du leser litt lenger nedover så ser du hilsen til ham der og:-)
Blomman Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Gratulere med dagen Theodor! -kos deg med bamsemoms og bløtkake ;-) Klemmer fra minste Blommangutt og
MAJA-67 Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med 1 års dagen. Håper dere får en koselig bursdag. Bamsemums er digg da... Oscar (14 måneder) sier nam nam når han ser en sjokolade nå.....
phantomet Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye med dagen Theodor! Du er jo nøyaktig dobbelt så gammel som Måka...det er morsomt! ha en strålende fin dag! Klem fra Måka og
Zandra72 Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye med 1 års dagen:o) Håper du får en flott dag med kake og bamsemums....NAM:O)
Gummelillan Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Stooooooor bursdagsklem til Theodor fra Leo og meg. Tenker det er en sliten og fornøyd liten gutt som sover søtt i sengen sin nå ;-)))) Bamesmums er godt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå