Gå til innhold

i dag er klompen 6mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kunne gullet mitt vært det.livet er rart.uforståelig og grusomt.

"la di små barn komme til meg" sa han.men har han ikke for mange små engler der oppe? man kan bare spekulere.får aldri vite hvorfor.

i mårra er det begravelse.gruer meg innmari.må sitte der med en på fanget,mens den andre ikke fikk vokse opp.det blir grusomt.

men han er jo her,og trenger oss.gjør meg mange tanker på det.men får ta alt som det kommer.

savner dere jeg.her inne er jeg liksom meg.tenker dere har savna klaginga mi.;o) for ingen har vel lagt inn flere klageinnlegg enn jeg vel?

livet går videre,men blir aldri det samme.er glad vi fikk lære han å kjenne.han har gjort noe med oss som familie.han blir aldri glemt.

å jeg og han hadde noe spesielt sammen.vi to hadde mange gode stunder.det er godt å tenke på.han var mitt lille gull.en urokråke og sjarmtroll.humørspreder og en glad gutt.han var spesiell.

har fått mange pm fra dere.noen har jeg svart på.er etter formen min.fikk kondolansekort fra min hemmelige venn.ennå ikke funnet ut hvem hun var.å idefix er her for meg hele tia.nesten så jeg har dårlig samvittighet.hun gir av hele seg hun.den jenta er gull verdt for meg.

når mårradagen er over begynner vel ting å gå opp for oss.kommer sikkert til å bli tøft.men vi skal ta en dag av gangen.se hvordan ting blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,det er så grusomt å lese om dere tragiske tap!

Har ikke ord.......

Vil bare ønske dere alt godt,og håper dere finner styrke i hverandre.

Kjenner dere ikke,men vil du skal vite at jeg tenker på dere!!

Masse klemmer fra

Skrevet

Kjære godguttattpåklatt! Det er vanskelig å bære stor glede og dyp sorg på en gang... Kontrastene blir så store! Det er viktig at du lar deg selv få lov til å glede deg over og være takknemlig for klumpen som er 6 mndr i dag samtidig som du sørger over den lille som fikk så kort tid hos dere!

Det er vondt å føle smerten din gjennom innleggene dine. Det å miste et barn er den store skrekken for oss alle. Større tap finnes vel ikke. Det er flott at du bruker oss her inne, raust at du deler! Bruk oss som det passer deg. Svar på det du orker, og tenk for all del ikke at du klager! Det er ingen her som ser det sånn!!! Vi heier på deg og er her for deg.

Tenker på deg hver dag, og i morgen blir det nok noen ekstra tanker som sendes til deg og dine!

Skrevet

Ja kjære deg...livet går unektelig videre. Morgendagen missunner jeg deg ikke!!

Ikke ha dårlig samvittighet for at noen stiller opp fullt og helt for deg! Det viser bare at hun er en ekte venn og synes du fortjener det!!!! Du hadde garantert gjort det samme hvis hun hadde trengt det!!! Hold deg oppe kjære venn... det kommer lysere dager som er fyllt av vemod mer enn sorg!!!

Skrevet

Minnene blir for alltid bevart godt inne i hjertet, og de er gode å ha.....

Ønsker dere all styrke dere trenger for dagen som venter, tenker på dere alle.....

Varme klemmer

Lys & Styrke

Skrevet

Kjære deg!! Vi savner deg,men har aldri følt at du klager..du har hatt utrolig mange reflekterte og gode innlegg...håper du fortsetter og være her inne når du orker,vi skal støtte deg så godt vi kan. Det er godt og høre at du har noen som tar seg av deg også,at ikke det er bare du som må støtte og være tryggheten uten og få litt ut du og. Det er som tonetrollet sier,vi føler smerten din/deres større tap enn og miste et barn finnes ikke! Har tenk mye på attpåklatten din og....gled deg over han og øs ut din kjærlighet:) Vi er her og sender deg mange god tanker,skal ha deg i tankene og be for dere i morgen,gi dere styrke for dagen i morgen og dagene fremover. stor klem

Skrevet

Gratulerer med halvt års deg, en ganske spesiell milepæl for deg.

Med tanke på at Knærten har blitt et halvt år, mens gullet ikke fikk oppleve det..........

Det blir en tøff dag i morgen, er alltid vondt å si farvel til de man elsker.

Men jeg er sikker på at han passer godt på dere...... Dessuten vil jo Knærten være der, og han trenger dere....

Vet ikke helt hva jeg skal si, men håper dere kommer dere gjennom morgendagen...... Og av en eller annen grunn må livet gå videre, det er ingen vei utenom.

Tenker på deg og mamma`n og familiene deres.

Skrevet

Gratulere med halvårsdagen til gogutten din i allefall ;-)

Tenker mye på dere - og dere er fortsatt i mine bønner....

Tenk på salmen som Dritgrei la ut til deg; Det ER makt i foldede hender...

Stor varm klem fra

Skrevet

Kjære attpåklatt!

Gratulerer med dagen til lille klompen din! Jeg ønsker dere all mulig styrke i morra, det kommer til å bli en dag dere husker for alltid. Fortsett å ta vare på hverandre, jeg tenker masse på dere hver eneste dag!

Og som sagt over - ikke føl at du klager! Dette forumet er til for at vi kan lette våre hjerter og støtte hverandre. Det skal brukes :) Jeg har hele tiden følt at du er ei sterk dame med mange utfordringer i hverdagen som du takler på en fin måte! Selv om jeg ikke kjenner deg, ville jeg bare si det :)

En stor klem i dag også, fra

Skrevet

Kjære goguttattpåklatt, du er i mine tanker selv om vi ikke kjenner hverandre! Du og din familie har min dypeste medfølelse...

Vit at innleggene dine IKKE blir sett på som klaging. Reflekterte tanker og følelser - det er det det er! Og jeg vil si takk til deg for at du har mot til å dele med oss! Forhåpentligvis føler du at det hjelper litt....

Bruk forumet når du føler for det. Det er ikke sikkert du får så mange konkrete råd i sorgbearbeidelsen, men jeg lover deg masse omtanke, nærhet og varme fra mange flotte modne mammaer her inne...

Morgendagen...., den blir vanskelig for dere, uvirkelig.... Jeg sender mange gode klemmer og varme tanker til dere alle sammen.

Ta en dag av gangen nå, som du sier goguttattpåklatt. Det er nok fornuftig, det....

Gode klemmer fra

Skrevet

Jeg syns alle de andre skriver kloke, gode råd til deg over her, og jeg vil bare underskrive på alt!

Samtidig ser jeg at Urtete sier noe om sorgbearbeiding, og jeg tenkte jeg skulle komme med et lite innspill på akkurat det:

Du skriver så godt om hvordan du har det, og setter så fint ord på tankene og følelsene dine. Lag en dagbok, hvor du skriver om det som har vært frem til nå, og også hvordan du/dere har det i tiden som kommer. Ta evt. og hent frem igjen gamle innlegg hvor du har skrevet om gullet ditt, og samle alt sammen i en egen mappe på pc'en din, slik at du kan printe ut senere og lage en dagbok du kan bla i.

Fotoalbum eller scrapbooking er også fint for å bearbeide litt her og nå, og er et godt og fint, men samtidig litt vemodig og kanskje sårt minne å ha til senere. Ta feks. vare på minner fra dåpen, fødsels/dødsannonsen - alt som er viktig for nettopp deg er helt greit å ta vare på. Da moren min døde, ønsket jeg å ha bilder fra kirken; den var så vakkert pyntet. Jeg hadde ikke anledning til å ta bilder selv, men mange begravelsesbyråer gjør dette for dere dersom dere ber dem om det. Noen tilbyr det uoppfordret også.

Dagboken/fotoalbumet kan fint kombineres, slik at du får èn bok utav det.

Dette er ting vi på jobben min anbefaler folk i krise å gjøre - og det er mange som syns dette er godt ha senere, enten de kom seg gjennom krisen eller må forholde seg til et tap, slik dere må.

Ikke se på det som en jobb som skal gjøres; men skriv litt når du føler for det; ta vare på bilder eller annet som du synes er godt å ha - og hent det frem en dag du kjenner at du orker å lage noe mer ut av det.

Sender varme tanker og klemmer, og håper dagen i morgen blir til å komme gjennom.

Skrevet

Kondolerer! Har tenkt mye på dere etter at jeg leste om dere her inne på DiB. Dere opplevere det verste som kan skje... Det er ingen tvil om at det er mange som føler med dere her inne. Håper dere finner styrke i det og i hverandre i denne triste tiden.

Jeg syns det var en god ide å lage scrapalbum, dagbok. Jeg har selv tatt bilder i begravelsen til nær familie. Det er fint å se på etterpå.

Jeg hørte om noen som mista en baby som hadde en bok bak i kirken under begravelsen, der de som deltok kunne skrive sin kondolanse eller noren ord til trøst.

Det er kanskje noe dere også kan tenke på om dere ønsker det.

Ønsker dere masse styrke i tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer til lille Thor på 1/2 årsdagen sin! Du skriver så fint om lille gogutten, lille gullet ditt... er så rørende å lese! Selvom han fikk være her så altfor kort, så tenk alt han har fått lært dere...

Tenker på dere, håper dere samlet klarer å se framover!

Ønsker bare det var noe mer man kunne bidra med, vet ikke hva jeg skal skrive egentlig..

Godklem fra

Skrevet

Jeg tenker også på dere hver dag. Håper dere får en verdig avskjed i morgen. Ta vare på hverandre- og kos deg med "klompen" din.

Trøsteklem og gode tanker fra

Skrevet

Gratulerer med klompens 1/2 års dag.

Skjønner at det er vemodige, triste og tunge dager for dere, samtidig synes jeg du evner å se, at i alt det meningsløse, så har du barn som er avhengig av deg, som du elsker og som elsker deg like sterkt tilbake.

Det er aldri lett å si eller gjøre de riktige tingene for dem som står rundt,men du skal vite at mange tenker på deg, føler smerten din og deler sorgen din.

Og jeg vet med sikkerhet at det er flere her inne som villig stiller opp som støttespillere i sorgen, som har egne erfaringer og opplevelser som de villig vil dele med deg, når den tiden kommer at du måtte ønske det.

Vi tenker på deg og dine hver eneste dag, og imorgen skal jeg bruke ekstra mye tid til å sende deg lys, styrke og energi.

Klem klem

Skrevet

Vennen min,jeg tenker på dere natt og dag og gråter og snufser sammen med deg.Det er det venner er der for.En skal kunne gråte og le sammen med sine venner.Ikke løpe sin vei når noen trenger en.

Da pappa døde var det mange som snudde ryggen til oss.Veit det er vondt og tung for de som skal møte de som er i sorg.Men uansett hva en sier er det bedre å si noe, enn ingenting.aller verst er det om noen stikker av.

Gratulerer så mye med halvt års års dagen til klompen din !

Må han være den som kan hjelpe dere videre nå.

Glad i deg vennen,husk du er Rosa mi du....

Skrevet

PS ,klager du EN eneste gang til på at du bruker meg så brøler jeg...Nå vil jeg ikke høre det en eneste gang til.Du bruker ikke meg,jeg gir bare litt igjen...

Skrevet

Huff, synest det er så ufattelig trist!!! Kjenner dere ikke, men tenker mye på dere.. Tenner ett lys hver kveld for gullet ditt..

Mange trøste klemmer fra

Skrevet

Kjære vennen!

Jeg ønsker deg all styrke du trenger for morgendagen, deg od din familie. Tenker på deg hele tiden, dette er så utrolig trist!

Det er godt å vite at du har hatt noen der som har hjulpet deg gjennom de siste dagene!

Og gratulerer med lille gutt!:) Gi han en god klem fra emil og meg...

Vi savner deg!!

Klemmer fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...