Gå til innhold

Kjenner plutselig ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19+3 i dag og har kjent bevegelsene til lille jenta vår godt i et par uker.. spesiellt siste uken har det vert fullt liv, men nå er det plutselig helt stille der inne.. er 3.dagen nå at je ikke kjenner noe konkret... burde jeg ta kontakt med jordmor, eller er jeg ikke kommet langt nok til at dette skal være en beskymring? Noen med erfaringer rundt dette?

Svert takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var borte i lignende og snakket med jordmor om det. Du er nok ikke så langt på vei at det kn forventes at du kjenner liv hver dag. Dersom barnet ligger slik til at det sparker innover kjenner du det rett og slett ikke ennå. Det kommer når det blir større. Men hvis du er urolig synes jeg det er bedre å kontakte jordmor en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Det som bekymrer meg litt er at jeg har kjent liv hver dag i ca 3 uker, men kjente ekstra mye forige uke.. men nå de 3 siste dagene så har det vert så stille..

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, kanskje du kan stikke innom JM og få en sjekk på hjertelyden? Så slipper du å bekymre deg...

Min er også veldig rolig i dag, men tror den har snudd seg slik at jeg kjenner mindre... Jeg er 24+2 i dag... Har også kjent liv, daglig or regelmessig, i mange uker, så lurer jo litt merker jeg :)

Skrevet

Ja, spørs om jeg bare får ta en telefon.. må være bedre det enn at jeg skal gå å tenke på det i hele dag... takk for svar! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...