Gå til innhold

Så moro:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære hadde lagt oss i går kveld og jeg sovnet på armrn hans,og han hadde hånda liggende på magen. Ligger med hånda på magen selv om natta også. Plutselig skvetter jeg så så jeg våkner,og bena for i været. Faen hva er det du driver med,sier jeg til sambon som våknet av at jeg skvatt.. jeg sov jeg da sier han. Jeg trodde han hadde klemt fort og hardt på magen min,hehe. Men det var jo lille smurfen vår som ga fra seg et skikkelig spark,det første som kunne kjennes på utsiden. Så moro:) Sambon fikk ikke med seg det da,for hånda hans lå for langt opp. Synd,for jeg har ventet så fælt på at han skulle få kjenne gutten sin sparke.. Håper det skjer snart igjen. Går over i uke 18 på lørdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Så koselig da=) Det kommer fler sjanser, tro meg.. Den lille blir RIMELIG aktiv og sparker hardt etterhvert=) Er 27+1 i dag, og merker knøttisen innmari godt for å si det pent =)

Skrevet

Så utrolig koselig, bare vent denne tiden framover er helt fantastisk.. kjenne liv inni magen er helt spesielt! Jeg savnet det veldig da min var ut og gleder meg som til jeg ser at magen min rører på seg og min kjære og lille gutt kan få kjenne! :) det er lykkerus det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...