Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette "vanlig" etter man har født?

Har aldri vært plaget med dette før, så tenkte kanskje det hadde noe med fødselen å gjøre.

Noe som veit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt vanlig i forbindelse med svngerskap/fødsel og amming ;-(

Drikk biola forebyggende - kjøp en cur med canesten stikkpille og krem på apoteket evt du kan få diflucan på resept hos legen (en kapsel og vipss bort....)

Skrevet

Det var godt å høre det da.

Tusen takk for svar.

Da er det bare "løp og kjøp" he he he.

Skrevet

Ikke glem at gubben også må behandeles da. For om dere har sex u kondom vil han bli smittet av deg selvom han ikke har noen symptomer. Og vil derfor smitte deg igjen etter at du har behandelet deg.

Skrevet

dusj deg i underlivet morgen + kveld.det forebygger og hjelper til å få det bort. I mellomtiden smører du deg 2-4 ganger om dagen med canesten.Jeg har hatt sopp flere ganger,følte at dette hjalp.

Skrevet

For mye vasking av underlivet kan føre til mere sopp!

Vi har en naturlig bakterieflora som må få være mer i fred, den beskytter mot ting og tang som sopp f.eks.Pussig, men det sa en ekspert på tv en gang.Hun sa at det var helt feil at man skulle løpe å vaske seg hver gang man hadde samleie fordi det forstyrret bakteriefloraen der som beskytter helt narurlig mot ulumskheter.Så ikke skjønner jeg all reklamen på tv om at vi må kjøpe lactasyd og stappe inn etter sex...

Skrevet

Kanskje derfor jeg har fått det igjen da. For jeg spurte han sist om han også kjente noe til det, men det gjorde han ikke, og da tenkte jeg ikke mer på det....

Skal han smøre seg like lenge også da? Er jo ikke lett og vite, for det står vel på pakka at man skal smøre til man er symptomfri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...