Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 mannen min og jeg hadde sex hver dag før jeg ble gravid.nå er det en gang i månden knapt nok.jeg synes at det er så vondt når han tar den inni meg,føler meg så trang.jeg er øm i flere dager etterpå.Han er redd for at han skal skade babyen og at det er for vondt for meg.jeg sier at det er vondt men at jeg har mine behov,så vondt får være vondt.hva kan vi gjøre for å slappe mere av når vi skal ha sex ?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Eg og sambo hadde på akkurat samme måte.. Dei 4 første mnd var heilt jæ... Hadde knapt sex.Men no har me vel sex ca 4 gonger i veka (25veker på vei) og da gjer ikkje så vondt no lengre, blir berre fortere tørr. Så hos meg blei da berre betre. Ta tiden til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 heisann. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men de første 4 månedene var det veldig vondt for meg og,det kan komme av at vevet i kjeden hovner opp, du trenger jo litt mer vev "der nede"til føselen, i så fall blir det nok bedre, jeg er 21 uker nå og vi har sex daglig, og alt er tilbake til normalen:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 det høres betryggende ut.da er det ennda håp for litt sex i framtia.he,he,he.
Ditzy Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Fordi man er hoven og ømfintlig er det viktig å ta seg god tid til forspillet slik at skjeden er godt utvidet før penetrering. Skjeden er jo for liten til penis i utgangspunktet, og blir lenger og større i omkrets når vi blir opphisset. Derfor må man være tålmodig. Glidemiddel er også lurt under graviditeten, for det er ofte tørrere enn vanlig under graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå