Gå til innhold

var på UL i går,kom hjem i sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bare på UL for og sjekke hvilket kjønn det blir,siden de ikke kunne se det når jeg var der sist. det blir en gutt. plutselig sier jordmoren det er en liten defekt på barnet. han har noe som heter mellomgulvs brokk.Han må tas med keiser snitt. når han blir født klarer han ikke og puste og han blir lagt i respirator og opereres med en gang. Skal på sykehuset for og få mer innformasjon i dag. er så redd. bare griner. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia :) du ska se at d kommer t å gå kjempe bra :) men æ skjønner jo at du e redd,men du blir sikkert roligere når du har fått informasjonen om d.lykke til :) stor klem.

Skrevet

heia :) du ska se at d kommer t å gå kjempe bra :) men æ skjønner jo at du e redd,men du blir sikkert roligere når du har fått informasjonen om d.lykke til :) stor klem.

Skrevet

Hei. Min ekssvigerinne fikk en sønn med dette. Han ble operet etter fødselen og alt gikk bare bra. Gutten er i dag 4 år og har det supert. Skjønner at du bekymrer deg, men det går nok bra skal du se!!! :) Lykke til......

Skrevet

Hei! Tror kanskje dette er det samme som broren min hadde? Han ble i hvertfall operert for brokk da han var veldig nyfødt, og han måtte gjenopplives når han ble født - og han er 26 år i dag :o) Og de har jo mer peiling på ting i dag enn for 26 år siden, vil jeg tro! Så dette kommer til å kjempebra, vennen!!!! Føles nok sikkert litt bedre etter å ha fått litt info i dag!

Lykke til :))))))))

Skrevet

Ja, skønner at det er urovekkende...Men tenk så bra at det ble oppdaget,- at vi lever i en tid hvor vi har ultralyd, keisersnitt og dyktige kirurger som står klare til å redde barnet ditt!! Dette kommer til å gå så bra skal du se! Klem

Skrevet

Hej hej...

Det var ingen gladmeldning precis. Men tenk på det lite positivt...Att det oppdagades på ett tidigt stadium og att det går att gøra något med det..

Skriv upp ALLT du lurar på tills du ska tillbaka och få mera information, si ifra till helsepersonellet att du er redd og bare griner, få det ut...

Detta ordner sig!!! Stor KLEM fra mig og lycka till idag...

Skrevet

Ja, det er jo ikke noe man regner med å høre når man kommer på ul, så skjønner d ble et sjokk ja!

Men sender gode tanker til dg m/bebis + familie....dette skal nok gå bra =) =) =)

Klemm!!!

Skrevet

Det var ikke noen koselig melding å få! jeg ønsker dere alt godt og krysser fingrene min for dere! Det skal nok gå bra, vi har mange flinke leger i norge! Og jeg er sikker på at de vil gjøre alt for at din lille skal få det bra! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...