Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det var den, eller det at vi har gidd full grøtporsjon, eller det at jeg har sovet på ett annet rom....

...men gutten min våkna bare en gang i natt, og jeg har hatt min beste natt på 6mnd!!!

håper det ikke var en engangsting nå bare, for se i natt igjen:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da!!:)

Men du- kan jeg spørre om en ting?

Vi har begynt å gi grøt. Har gitt halv posjon til nå, men vi merker ingenting på nattesøvnen. Hvor lang tid brukte dere før dere merket forskjell? Håper sånn på at det er håp for oss enda...

Skrevet

begynte med en toppet teskje m pulver fra ca 4 mnd. økte gradvis, og begynte å gi ett halvt glass grønnsaksmos fra 5 mnd. trodde jeg allerede ga ca full porsjon, men målte opp for 2 dager siden, og så hvor stor porsjonen virkelig var....

første natta med full porsjon våkna han 3 ganger, i natt kun en. men tror nok det var en kombinasjon av flere ting, han var ganske slapp etter vaksina.

i dag fikk han litt grøt på morran og for første gang, bare for å forsikre han om at han blir mett på morran etter å ha minka på natta liksom...

Skrevet

Gutten min blir mer urolig om jeg gir grøt på kvelden, så nå gir jeg rundt 1730, og kun mme før han legger seg, dette har gjort han mye roligere.

Jeg merker jo det med meg selv også, om jeg spiser meg god og mett før jeg legger meg, blir jeg mer urolig.

Gutten min er snart 5 mnd.,og våkner nå en gang om natten etter mat, da sover han sammenhengende 7-8 timer før han våkner etter mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...