Gå til innhold

Et lite rop om hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd. For ca 3 uker siden, nektet hun helt plutselig å spise fast føde. Vil ikke ha grøt, mat på glass, brød med leverpostei osv. Jeg har prøvd absolutt ALT!! Det eneste hun vil ha, er melk og to typer youghert, så det går en del av det i døgnet. Heldigvis at hun vil ha det i det minste. Er det noen som har opplevd det samme? Før dette spiste hun gode posjoner med grøt ca 3 ganger i døgnet. Men nå bare bryter hun seg så fort hun får smaken av det. Dette er så fortvilet at jeg vet snart ikke hva jeg gjør. Vil så gjerne få i henne skikkelig mat liksom. Noen som kan hjelpe meg med råd eller tips?

Velger å være anonym nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har du vært hos lege eller helsestasjonen? Er jo viktig at hun får i seg mat, så jeg ville ha søkt råd og tips der.

Skrevet

Nei jeg har ikke ringt dit enda. Men jeg skal ringe i morra. Er oppe tirsdag og torsdag her jeg bor. Er bare så livredd for at noen skal få et galt inntrykk hvis du skjønner. Hun er ei veldig blid, fornøyd og glad jente, og hun vokser jo som hun skal. Hun er 77 cm lang og veier 9,7 kg. Jeg får nok bare hoppe i det og ringe. Er ikke veldig glad i hun vi har som helsesøster, men det får ikke hjelpe. Dette er en veldig vond situasjon:/

Takk for svar:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi...du må ikke tro at dette er din feil! Du må heller ikke tro at noen andre tror at du ikke gir henne mat med vilje! Er trist å høre at du og helsesøsteren ikke har god kjemi...går det an å bytte? Så bra at det er åpent på torsdag...håper dere blir tatt på alvor! Godt å høre at hun er blid og fornøyd!:-) Kommer nok til å ordne seg etterhvert!

Skrevet

hei

vet hvordan du har det.

vi har også en som driver med matnekt innimellom og får vi i ham mat så kaster ham det opp. Her har det visst seg at det var allergi og magesmerter som utløste matnekten.

Min lille kar er 76 cm og bare 8 kilo så di jente har nok litt å gå på enda, men syns du skkal kontakte lege hvis hs ikke kan hjelpe deg.

Lykke til dag da !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...