FrøkenSprøken Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Ja, ja, ja, ja!!!! Hvorfor i all verden flytter der hit? hehe Vi flytter til Levanger til høsten, men kommer jo på besøk i helgene da:)
xxxo Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2007 er det så ille der?? samboern min kommer derfra. han skal hjem å jobbe på gården der han vokste opp, også får vi se hvordan vi trives der.. blir stor forandring for meg!
FrøkenSprøken Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Hehehe. Nei da. Det er ikke så ille. Er faktisk ganske så hyggelig, men kanskje litt vanskelig å bli kjent med nye folk. Jeg kommer jo herfra, så sliter ikke med det, men vet at de som flytter hit uten å kjenne noen ofte føler litt på det. Hvis kjæresten din kommer herfra skal det nok gå bra. Er bare å få en fot innenfor;) Nei, jeg vet nok ikke hvem kjæresten din er. Hvor ligger gården da? Etternavn/ familienavn? Hva skal du gjøre her da?
xxxo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Kåvik, vet du hvor det er? litt lenger ut enn juvika.. hva jeg skal gjøe? ja det var vel et godt spørsmål, hehe.. blir nå hjemmeværende en stund til hvertfall, minsten er bare 2 måneder. spørs om du treffer meg i kassa på rimi.
FrøkenSprøken Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Huff, da ville jeg heller ha satsa på Mega;) Rimi her er skikkelig kiip! Det er ikke så vanskelig å finne gode jobber her uten utdanning, men man må som regel ha studiekompetanse da... Jeg har jobbet med psykisk utviklingshemmede, på et utested, i ei grillbu, på Mega og nå jobber jeg som vikarlærer på ungdomsskolen. Alt uten mer utdanning enn litt sykepleie og vanlig videregående. Stortrives! :-D Sykestua har også behov for folk, og det er jo både bedre betalt og mer givende enn å sitte i kassa på en matbutikk. Vet ikke helt hvor Kåvik er, men vet godt hvor Juvika er, så da har jeg jo litt peiling. Blir på vei ut mot hytta vår, det. Rørvik er en veldig trivelig plass, og hvis man har barn under ett år er det både barselgrupper og småbarnstref en gang i måneden, så da skal det jo gå greit å bli kjent med noen. Håper for din del at du har tatt sertifikatet, for det er laaaangt å gå fra Juvika til sentrum;) Spør om kæresten din vet hvem Therese Vågø er. Hun er på barselgruppe sammen med meg, og blir vel ca like gammel som ham. (Kanskje ett år yngre?) Velkommen skal dere være!
xxxo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2007 hvilket utested har du jobbet på? ha ikke lappen, men vi skal ikke bo på gården da. satser på å finne leilighet litt mer sentralt. han vet hvem det er ja.
FrøkenSprøken Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har jobbet på Brygga nede ved kaia, og på Baristen, en kaffebar. Har du vært der? Når flytter dere hit da? Jeg bor billig og sentralt. 80 kvm, og helt grei standard. Kanskje dere vil ta over min leilighet da? Kan jo holde øynene litt åpne for dere. Er ikke så lett å finne ledige leiligheter i sentrum, for det er stor tillflytting til dette lille hølet;) Hvilken pris, standard og str. ser dere for dere? Hvor mange soverom?
xxxo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2007 har vært på brygga, og var på baristen i påska. flytter antagelig rundt juli. minst 2, gjerne 3 soverom. så billig som mulig.. kan ikke over 6000. og så bra standard som vi har råd til..
FrøkenSprøken Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 6000 skal holde fint. Jeg bor i sentrum i en koselig leilighet på 80 kvm med to soverom, og betaler 3500 kr. De kommer nok til å sette opp husleien når jeg flytter ut, men det sier jo litt om husprisene her da Mamma leier ut ei stor og fin leilighet MIDT i sentrum, med tre soverom, vaskekjeller og stor hage, og hun tar ca. 5000 kr i mnd for den. Den er desverre ikke ledig, men hvis den blir det skal jeg si fra! Men som du sikkert forstår, så skal det ikke være noe problem å få fin standard og beliggenhet for under 6000 kr :-) Lag deg en profil da vel! Så får jeg til å sende deg en PM hvis jeg finner en leilighet som kunne ha passet dere.
xxxo Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2007 oj. visste at det var litt billigere, men ikke så billig. vi leier leil på ca 60 kvm, 2 soverom, bra standard, betaler 6000. også kommer jo tv, internett og strøm i tillegg. jeg har da vel profil jeg? tusen takk.
FrøkenSprøken Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Oups! Det har du ja... Hmmm... Vet ikke hvorfor jeg trodde du ikke hadde det? :-P Jeg skal se hva jeg finner ut. Synd at dere kommer når vi flytter, men håper vi får til å treffes uansett. Rørvik er et trivelig sted. Flott for barn å vokse opp, med tilnærmet full barnehagedekning, og ny barneskole. Vi håper å flytte tilbake hit til Erlend skal starte på skolen, for jeg tror at dette er et flott sted å vokse opp på. Snakkes:)
xxxo Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. mars 2007 hvis du har tid kunne vi jo møttes en helg du er hjemme? det er et bra sted å vokse opp? jeg har lurt litt på det jeg, om det å vokse opp på landet er litt oppskrytt.. men det kan vel gå dårlig uansett hvor og hvordan man vokser opp.. puh, skal feire mammas 60 års dag i morgen. hatt litt å gjøre i et siste! hverken jeg eller søstern visste hva vi skulle gi henne også ble det litt borte.. men så kom søs med en god ide! lage album hvor vi samler det viktigste i livet hennes.. fra baby, til barnebarn.. men da var det bare 2 uker igjen, og det var en stor jobb! men nå ser vi endelig slutten på det. søs gjør siste rest hjemme nå. jeg har sitti å kutta ut sølvkroner, prinsessekroner altså, m mer. nå så skal jeg legge meg! må opp og bake kake og dra til mamma og pynte i morgen. *krysser fingrene* hadde vært typisk om kaka hadde blitt misslykket eller noe..
FrøkenSprøken Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Jo, vi skal nok få til å treffes skal du se. Det er en Dibber til her (som jeg vet om) hun er 20 år, og har en sønn på 7 mnd. Hun ville gjerne treffe deg Flott gave da! Mye arbeid, men det er helt sikkert verdt det! Rørvik kan være et veldig brasted å vokse opp. Pøbler har vi selvfølgelig her også, men det er lett å se hvem som kommer til å bli det (bare se på foreldrene), og da kan man jo prøve å oppmuntre ungene til å leke mer med andre barn Hvis man ikke havner i en sånn pøbelgjeng er det nemmelig supert å vokse opp her!
xxxo Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2007 mamma ble veldig glad. vil hun det? så koselig da. hvordan ser man det på foreldrene?
FrøkenSprøken Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 Hei igjen! Pc``n min er mongo, så har ikke vært her inne på en stund. Er på besøk hos mamma nå. Hvis foreldrene konstant har barnevakt, røyker rullings, drikker sprit, bannes og kjefter på ungene i tide og utide ville jeg ha holdt meg unna;) Hehehe. Du ser det nok når du kommer hit. Er mange "pøbelforeldre" her... (og veldig mange normale, gode foreldre!)
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 13. april 2007 #18 Skrevet 13. april 2007 Nei, men mamma er fra Vikna og Morfar bor i Rørvik Har hytte på vikna som vi pleier å dra til i sommerferien. Og noen andre ferier.
xxxo Skrevet 18. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. april 2007 studentmamman: å sånn ja. men man trenger jo ikke å bli pøbel selvom foreldreneer det. og pøbel selvom foreldrene ikke er det. men skjønner hva du mener. Charlix: okey. hvor da? hvor bor dere egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå