Gå til innhold

Hvor godt hoerer de egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off--i helga fikk jeg helt daarlig samvittighet for lillegull. Mannen min og jeg tilbragte dagen som "turister" paa Manhattan--noe vi sjelden gjoer selv om vi bor rett utenfor New York. Det var kjempekoselig og vi hadde en knall-dag. Paa kvelden dro vi paa Broadway og saa Les Miserables. Og da syntes jeg litt synd paa ungen.

Mot sluttscenen paa musicalen var det masse "skyting." Plutselig begynte jeg aa kjenne at babyen sparket noe helt kolossalt. Hver gang det kom et "skudd" sparket ungen. I ettertid har jeg ogsaa lagt merke til at jeg synes han sparker naar det er hoey musikk i naerheten.

Vet noen hvor godt disse nurkene kan hoere? (Jeg er i uke 21.) Blir lydene dempet veldig av fostervannet, eller hoerer de godt? Boer man unngaa hoeye lyder naar man er gravid, tro? Off--jeg burde kanskje ha gaatt ut under den skytescenen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ... ser det var på doktoronline, ikke lommelegen ...

Skrevet

Eg trur nok dei reagerer meir på plutselege kraftige lydar, men dei er jo ganske godt beskytta i fostervatnet. Viss du har hovudet under vatn og "snakkar" med ein annan person er det jo vanskeleg å skilje lydane frå kvarandre, sjølv om du kan høyre lydbølger (vanskeleg eksempel kanskje?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...