Gå til innhold

Et rart spørsmål kanskje, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fødsel for et halvt år siden har jeg hatt et kjipt problem. Når jeg promper så er det som om luften legger seg mellom rompeballene og siger

fremover og stopper i skjedeåpningen istedenfor å forsvinne ut og vekk. Det

føles da som jeg har en diger ekkel ballong liggende i skjeden og må gni meg mot et underlag for å få det bort. Det hjelper ikke å presse for å få det vekk. Ekkelt. Jeg tae masse knipeøvelser, men det er åpningen som virker stor og tar i mott luften. Noen andre med sånt problem? Kan vaginakuler hjelpe kanskje? Dette gidder jeg ikke mere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi..:o) Sånn har jeg og det av og til.. Og vi er sikkert ikke alene om det.. Jeg har tatt keisersnitt, så det har sikkert ikke noe med om du har blitt stor nedentil.. Vet ikke hva det kan komme av.. =o)

Skrevet

Jeg har det også sånn:) Kanskje vi bare må leve med det?

Skrevet

He hehe he Nå lo jeg godt, for sånn har jeg det også! først trodde jeg at det av en elle annen merkelig grunn oppsto luft i sjeden... ofte når jeg har sittet stille en god stund, og reiser meg, er det som jeg promper fra sjeden! Men jeg har jo funnet ut at jeg da har prompet først, men det kan jo ha vært lenge siden!

For en lettelse!!!! Jeg mener at jeg ikke er helt rar...

Det er liksom ikke så lett å spørre lege om alt heller..

Tusen takk for at du tør å spørre om sånt!

You've made my day! :-)

Skrevet

hahaha så godt at vi er flere!!! og ikke alle er anonyme heller... nei nå ble jeg nesten i godt humør, jenter :)

Skrevet

Det er liksom ikke måte på hvor mye festlig vi kvinner skal oppleve med underlivet. Godt at ikke gubbene får med seg alt...he-he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...