Gå til innhold

sur lukt nedentil etter fødsel!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen merket en annerledes lukt nedentil etter fødsel? Før luktet det ingenting, nå lukter det nesten "surt" når kvelden kommer... :( Hva kan dette være? Renselses-tiden skal jo være over... Trenger mange svar - det er jo en anonym-knapp her!!! Er så fortvilet, jeg synes dette er så ubehagelig og ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden fødsel- med meg varte den sure lukten i 2 mnd ca-så gikk den over.

Skrevet

jeg hadde det akkurat som deg i ca 4mnd etter fødsel.. hos meg luktet det skikkelig kvalmt..æsj.. skikkelig råtten renselse-mensen lukt.

hadde helt noia for at det ikke skulle gå bort og at kjæresten skulle syns d luktet vondt av meg..

har aldri vært plaget med vond lukt i det hele tatt før fødsel ikke engang når jeg har hatt mensen. Den er gudsskjelov borte nå.. fem mnd etter fødsel så fortvil ikke, den går bort etter hvert.

Skrevet

HI her! Takk for beroligende svar!! Det har gått 7 uker siden fødselen. Så da håper jeg virkelig på at den forsvinner med tiden!! Føler meg skikkelig ekkel, jeg har heller aldri luktet vondt under mensen engang, så jeg har hatt litt hetta disse dagene nå etter jeg merket dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...