Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Det er vel andre ting enn utdrikningslag, tale, og å stå ved siden av i kirken?
aanonym Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Det må man bli enige med brud/brudgom om. Det kan være ulike årsaker til at noen involverer seg mye/lite. Min forlover gjør MYE mer enn hva jeg hadde forventet.
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Synes også ting som å hjelpe til med å velge kjole, brudebukett, velge pynt og sånt hører med. Hun/ han skal være en person du kan rådføre deg med underveis i prosessen.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Det er vel opp til hver enkelt brudgom.. Mannens forlover hentet gifteringer, ordnet med gaver, tok seg av en del av papirarbeidet etter at vi ble gift, hjalp gjestene, og mye mer. Min forlover hjalp meg foerst og fremst med nervene paa dagen hehehe, men ogsaa med fotografe, kjolen paa bildene, gjestene osv..
Morango 29.05.2007 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 ståe en del under skikk og bruk i bryllupsmagasinet, men jeg ville heller ha avklart med den valgte forlover hva man vil/forventes å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå