Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 er født i 88? og har desember 06 baby?? =)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hehe.. er født i 88 da, men har en september 04 gutt
Solsikkemor Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 jeg er 88 og født en liten gutt i desemder 06:)
aimée Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 jeg er 87 fødte jente i desember..... ikke 88 da..
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 jeg er født i 88 men gutten min ble født i juli 06
bolla piggsvin Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 har desember baby 06 men er 87 modell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå