jamaica Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 kordan få min 4 mnd til å leke litt mer aleine på gulvet? Han vil underholdes eller bæres hele tida...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 eg bjunde bare å legga an mar ner, å tog an isje åpp før an bjunde å hylgrina. har isje vondt av å sutra litt, å nå syns an d e mye kjekkare;)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 mathias va ikke så gla i å ligge på golve aleina heller en periode. men du har ikke baby gym eller nå som heng over han så han blir litt distrahert å vil se å ta litt på det.. vi kjøpte en sånn som står over han å han har jaggu lekt masse me den!! :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Min leker heller ikke aleine når jeg er tilstede, men når han er aleine med pappaen sin kan far fortelle at ungen kan sitte opptil 20 minutter å leke og pludre og le for seg selv..Ifølge pappaen er det bare å legge noen leker på gulvet, legge gutten ned også sette seg med en kaffekopp eller avis og slappe av, men fremdeles gjør ikke gutten det om han merker at jeg er hjemme. Tror vi bare gir opp og plukker de opp for lett jeg...
moo Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jenta mi var egentlig veldig lite på golvet før hun fylte 6-7 mnd. Først da fikk hun virkelig glede av å leke med ting på golvet og strekker etter ulike gjenstander og rulle seg rundt på egen hånd. Og til alle som mente at jeg gjorde henne og meg selv en bjørnetjeneste ved å bære henne / ha henne på fanget så mye det første halvåret, så kan jeg fortelle at hun gjorde skam på alle advarsler om at hun aldri kom til å kunne leke alene på golvet - nå leker hun mye alene på gulvet og er kjempefornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå