Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Klarer ikke vente med og ringe legen i morgen så prøver her =) Jeg har ennå 2 brett liggenes å kommer uansett til og begyne med de igjen å nå har jeg desverre mistet melken så snuppa får bare flaske med mme,så det jeg lurer på er om jeg bare kan starte opp?? Så får de begyne og virke før vi skal ha sex igjen =))
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jepp, bare bjunn..åm du isje har fått mensen så kan du ha sikker sex åm 14 dagar:D Har du fått mensen å du bjunne dn dagen du får mensen e pillene sikre fra dag ein. Mn rekne me at du bare bjunne udn å venta på dn, å då vente du i 14 dagar før di e sikre:D
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Det som du skriver er det samme to venniner har sakt til meg i dag så da velger jeg og stole på dere og svelger en pille i kveld..Å har vi sex før 14 dager får han bare dra frem noe gummi =)) Takk for svar =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, jepp...sjøl åm gummien e någe hærk, ødlegge heila stemningå;p Kosa dåkke;D
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Gummi e noge drid,men må man så må man å har man behov så har man behov =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå