Gå til innhold

når legger dere babyen deres på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når våkner de om morningen?

bare lurer litt, hva folk gjør...:)

jeg legge mi 6-halv 7 og hun våkner igjen 6.30 - 7 neste morning. men spiser innimellom tiden da, hun sover ikke i ett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2030-2100 tiden.

Hun står som regel opp rundt 0900, og da har hun hatt massevis av ammingser i mellomtiden. Det jobber vi med å få løst:-/

Hun er 6 mnd.

Skrevet

Vi legg Hannah ca kl 19 og då søv ho til kl 06, og får pupp i 4 tida. Ho er 6,5 mnd.

Skrevet

legger hun kl. 19.30-20.00. Våkner 02 og 05 for mat.. står opp i 9-10 tiden. (hun er 4,5mnd)

Skrevet

Eg har lagt an i ni- ti tiå, mn idag la eg an åtta. Hb an såve gått inått åg;) Eg har måttta amma to ganger iløbe av nåttå i d sista.. Eg syns d hadde hållt me ein gang, mn mn...;)

Skrevet

Han bler forrestn 4 månar på mandag;)

Skrevet

Han er 6 mnd og jeg legger han ca kl 20 så sover han til 7-7.30 tiden

Skrevet

I nitiden sovner gullet mitt som regel..Vakner enda fleire ganger på natta,,vil ha pupp...Sjølv om han graut om morgon og kveld,, pluss middag!

Han er opp i åttetida om morgonen

Han er 6 og ein halv mnd

Skrevet

Jeg legger småen i syv tiden og kvelden. Han får mat to til tre ganger for natten, og vi står opp i syv åtte tiden om morgen..:o)

Han er tre mnd..

Skrevet

Legger seg mellom 18.30 og 20.00 en gang. Ammer stort sett hver tredje time, men sovne rigjen med en gang han har spist seg mett. Våkner og er klar for dag ca 09.00 :-)

Skrevet

maja legger seg ca 2000 og står opp ca 1030.. uten mat. hun er 9 mnd.. godt sovehjerte

Skrevet

legge sæ mellom 20-21 å står opp i halv 9 tia... han e 7 mnd..

sover i et

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...