Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 må si at jeg hadde aldri trodd at det skulle skje meg.... selv om eg egentlig skjønner godt hvorfor det skjer....merker at jeg er mer lei meg enn jeg hadde trodd.. huff... jaja.er vel sånn livet er.... man vil jo alltid at foreldrene ens skal være sammen.. men men... får håpe de får det godt hver for seg begge to
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Eg har åg vrt ijønå d, d e veldi trist. Mn du kåme øve d å bler vande me dn nye situasjonen. Hb du klare dg fint, snakk åm d me di nærmaste..e isje vits å hålla någe inne. Eg grein masse t samboaren min, å d jore gått. Va kje allti eg visste kaffor eg grein ein gang, mn e trist...du har lixåm våxt åpp me di å e vande me at di begge to e dr, ilag. Mn d går bra.. Lykke t=)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Det kunne vore eg som skreiv dette innlegget!! I begynnelsen føte eg det gjekk ok med meg, men no merka eg at eg ikkje synast det er noko kjekt.. Sender deg ein klem
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Off jeg fikk samme beskjeden for noen uker siden. Kom som et skikkelig sjokk. Er blitt kjempe deppa å griner masse. Plutselig var jeg en liten jente igjen som vil at mammen og pappen skal være glad i hverandre. Jeg hadde heller aldri trodd at det skulle være så vanskelig
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Stakkars. Kan ikke være noe gøy, hadde fått helt vondt hadde det vært mine foreldre. Men etterhvert vil du kanskje merke at det er til det bedre, selv om det sikkert ikke er noen trøst nå. De vil nok få det kjempefint begge to, tar nok bare en god stund for deg å bli vant med det. Håper du har det bra, selv om det må være fryktelig leit. Trøst deg med at om noen måneder fra nå vil du kanskje være glad for at dette skjedde, hvis du har merket at de ikke har det noe bra sammen nå. Lykke til.
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 ja det blir nok bedre etterhvert..snakket masse med sambo i går som også har skilte foreldre..og må si eg er glad for at det skjer no og ikke når jeg var helt liten... de skillles som venner..og planen er at julefeiringen tar vi sammen... og det syns jeg er en god i de..har absolutt ikke lyst å feire jul med foreldrene mine bare hvert fjerde år... det er faktisk det jeg bekymret meg mest over..men mamma beroliget meg med at det skulle gå bra..
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 hehe..skjønner ikke hvorfor eg var anonym egentlig heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå