Maren-mi Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jepp, jepp :-) Var til jordmor på mandag. Fikk høre hjertelyden, men h*n gjemte seg godt, vanskelig å holde på lyden noe mer enn 5 sekunder. Jordmor, og vi, holdt på å lete i en halvtime. Jeg synntes nå egentlig at vi burde ha avsluttet før der, men ville gjerne høre flere ganger.... Jordmor lurte på om jeg ikke var en uke kortere enn jeg selv trodde, men det vil jeg ikke være med på. Alt stemmer ellers, og livmor var kommet akkurat like høyt som det pleier i 12 uke. Det trodde hun muligens, siden det var så vanskelig å lytte lenge til lyden... HVA tror dere ? Ringte en annen jordmor i går, og hun sa at det slettes ikke var en regel at man hørte hjertelyden i 12 uke. Så de har nå forskjellige meninger de og....desverre. Hei og hopp, i galopp... (.....når nr 2 har kommet ut :-) ( Hestegal og har egen hest, men den er for tiden satt bort på för. Måtte bare nevne det ;-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hehehe! Velkommen over hit =) Jeg skal snart over på tri 3 =) Lykke til videre.. Hilsen hestegal jente =)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hei, og velkommen skal du være..
Tesse1986 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 hehe hestegale jenter ja, solgte hesten min for ett par måneder siden jeg da,,,hehe
Enitsirk79 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Velkommen! Leger/jordmødre pleier ofte ikke å prøve å høre hjertelyden før etter uke 15/16 har jeg hørt fordi mødrene kan bli stressa/bekymra dersom de ikke hører den. Så å høre den godt i uke 12 er nok vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå