Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Begynte å jobbe igjen mandag og skal si dagene bare flyr avgårde! Jeg er en av dem som får et kick av jobben, det er bare å innrømme det:-) For bare noen måneder siden var jeg ikke klar for å overlate lille rosa til noen andre, men nå er jeg klar. Hun og pappaklatten storkoser seg sammen, hun går og går, danser og synger, de har godt selskap av naboene som er hjemme begge to med en like gammel prinsesse, så lekebehovet blir dekket godt:-) Jeg kommer hjem til ferdig middag og stortrives. Får masse energi av dette og har satt igang diverse oppussingsprosjekter, som jeg for bare noen uker siden ikke så en ende på:-) Har malt og tapetsert og er storfornøyd med innsatsen:-) Kjenner at jeg tenker mye på attpåklatt og familien, og deg og dine Tiggywinkle.........det vekker minner fra det vi opplevde for halvannet år siden med våre venners tvillinggutter, og setter mange følelser i sving......livet blir forandret for alltid og man skal tråkke nye, ukjente stier...... Vil samtidig ønske Babyonboard GOD TUR!!! Slapp av og nyt hvert sekund nå bæibi!! Maud har jeg sendt hilsen allerede:-) God tur til foreldrene til La Perla - jammen spreke de! Den Youghurtisen vil jeg gjerne ha navnet på Snulder:-) Senga til junior er bare superkul Phantis og ja, jeg er litt misunnelig på din handyman;-) Men synes det er supern at han tar deg med til Paris:)) Karomamma - jeg vil også høre deg synge!!! God tur til Trondheim og Bergen Trollmora - hils alle kjente;-) **Angelica**, krysser fingrene for at pappan tar seg hardt sammen og begynner å tenke litt mer på barna og mindre på seg selv:-) Jeg er ingen mandagsveier, men en hverdag kosespiser;-) Strikkballen, du trenger IKKE ha dårlig samvittighet fordi om du trives med å jobbe - det gidder ikke jeg;-) Jeg bor sammen med en mann som IKKE snorker, kun når han er forkjølet eller har drukket alkohol, heldigvis skjer det ikke ofte, så det slipper jeg. Men jeg snorker visstnok så det holder - tjohei!!! Sånn, da tror jeg at jeg var gjennom lista:-) Nå skal jeg hoppe i pysjen og legge meg og se litt på tv før jeg besvimer:-) Ha en god kveld alle sammen;-) Klemmer sendes i alle retninger, og en ekstra bjørneklem sendes til (0= attpåklatt "en gogutt" =0) og Tiggywinkle
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ypperlig sammendrag, Klatten, du er god!! Veldig bra at du syntes det var greit å begynne på jobb. Jeg skjønner deg godt, jeg Klem tilbake fra
phantomet Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Og der ble den nyeste Tårnfrid kåret!!! Nå er det jammen konkurranse om tittelen... *ler* Du er en moderne kvinne du også Attpåklatten, som krever effektivitet. Fordi du fortjener det! Kos deg maks, og sov den aller beste søvnen med de søteste drømmer!!! Klem klem
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja, hvor er det blitt av Bærums-Tårnfrid forresten?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg hahahakke tid, for jeg har aldri fri jeg hakke ti hakke ti hakke tiiiiiiiiiiiih!!! Hehehehe.........neida, ingen Tårnfrid, bare Fjertfrid småglad som har blomster i håret og vind i seilene;-)
phantomet Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Siste innspurt før full jobb neste uke...om det er Gummis du sikter til..? Men vi har lekt sammen både igår og idag, så jeg vet hun nyter de siste dagene i frihet.... Fredag blir siste krampetrekning, med lunsj i Tigerstaden...så er det bye-bye til supertrillevenninnen med nybakte boller, morokaffe og x antall deilige lunsjer og babykino...*snufs*
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Jepp, jeg mente Gummelillan! Så bra at hun har deg å leke med før det blir strieskjorte og havrelefse...
Gummelillan Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Høres ut som om du har det travelt, men med full kontroll som vanlig ;-) Godt å høre at du har det bra og at lille frøken Rosa storkoser seg med Klattispappaen! Leo og Gummismannen starter sin permisjon nå til uka og pappaen gruer seg... Satser på at han får smaken på det litt mer etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå