Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 seri;st.. er paa graaten naa!!! kjente for f;rste gang HELT sikkert at babyen sparka naa..!!!! herremin for en f;lelse!!!! kjente det akuratt her aa naa !!!! gud for en f;lelse!!!! Trodde jeg hadde kjent den f;r ogsaa.. men ingenting saann som dette!!!!
Ecuador04 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 jeg vet følelsen, kjente selv spark for første gang i går, ble kjemp glad. hvor langt er du på vei?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 er i min 17 uke! har hele veien kjent smaa bobling og antydninger.. men v;rt veldig usikker.. men dette var ikke til aa ta feil av!! gud saa g;y! hvor langt er du ?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 okei! heh.. arh.. vil bare kjenne mer jeg naa!! tihi
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg følte at min hoppet. Det var 3 hopp, og jeg skjønte hva det var. Hadde kjent det noen gang før, men da var jeg usikker (var i uke 16) Nå er jeg i uke 24, og kjenner de samme dumpene hver dag :-) Morsomt!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2007 Saa kjekt!! forstaar godt at alle sier at det er verdens beste f;lelse!! for bare di smaa sparka jeg kjente.. var nok til aat jeg fikk en f;lelse som er helt ubeskrivelig! taarene kom fort hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå