Gå til innhold

babyen sparker=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er bare så herlig å kjenne babyen...den beste følelsen ever... går dagen lang og ubevisst venter på de få sparkene h*n gir fra seg hver dag... herlig folkens=) er forresten i uke 24.

men lurer på hvor mye dere kjenner spark... her går det i perioder..kan komme flere spark på en halvtime for så å bli stille i maaange timer, også kanskje to spark, for så flere spark på kvelden igjen... mest på dagtid her hos meg da...

dere da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig deilig å kjenne spark, ja :o)

Har det på samme måte som deg....kjenner noen dager veldig lite ( men kjenner noe hver dag ) og andre dager veeeeldig mye aktivitet. Var hos jordmor i dag og hun sa at det tar enda en stund før det evt danner seg et møster i sparkingen. Hvis det i det hele tatt gjør det da... Jeg er forresten i uke 25

Skrevet

Hei hei.. Jeg er 18+4, kjente første gang uke 16.. Det er innmari kos.. Kjenner det ikke så ofte, men hver dag omtrent, spesielt når jeg ligger i senga på kvelden. Kjenner dt tydelig, men ikke så harde enda. Litt vamsklig å kjenne utenpå enda.. Det er garantert den beste følelsen.. Lykke til videre jenter :-)

Skrevet

jeg synes ikke jeg kjenner noen harde spark ennå... det føles som leamus på en måte...også bruker babisen hele magen som fotball og ikke et bestemt sted! nå driver babisen faktisk å sparker øverst til høyre..moro=)

hilsen hovedinnlegger:)

Skrevet

Kjenner det godt ja :-) Er 24+3, og har kjent bevegelse siden uke 16. Synes det er så ekkelt når den sparker nedover, føles ut som om foten dens er på tur ut en viss plass :-D. Nå ligger den med hodet ned, og sparker og slår ut mot sidene. Morsomt å følge med på. Jeg får ofte en dult, spesielt når jeg våkner om morgenen, når jeg spiser, og på kvelden.

Skrevet

Jeg kjenner ogsaa mest paa dagtid (det gjorde jeg sit ogsaa)- sikkert fordi jeg sitter foran pc'n og er i ro mye av dagen. hos meg har det begynt aa danne seg et visst bevegelsesmoenster naa de siste dagene, men det kan variere litt enda da (og det gjoer jo alltid det). Kjenner den lille om morgenen naar jeg vaakner, og etter at jeg kommer paa jobb spaker den masse, saa er det stille en stund, saa begynner den igjen etter lunsj, og saa litt utpaa ettermiddagen (som naa klokka 16:30 kjenner jeg h*n). Sparker igjen etter middagen og ofte etter at jeg legger meg. Ellers saa loper jeg rundt med to-aaringen paa ettermiddagen og da sover den lille. Og sparker alltid hvis jeg spiser sjokolade eller noe soett. hihi. Det er ikke noedvendigvis saa lenge om gangen og ikke saa hardt enda, men det er litt deilig naar man kan kjenne den lille gjennom dagen. Jeg er naa i uke 22 (og skal paa ul i morgen) - da blir sikkert h*n til hun eller han -- aaaaaaa som jeg gleder meg.

hos meg sparker den lille mest langt nede paa magen - men noen ganger kan jeg kjenne det mot paa toppen av livmoren ogsaa, innenfor navlen paa en maate.... hihi det kiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...