ninen Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg løper på do og tisser hele tida. Har ikke drukket mye, men tisser ganske mye. Noen som aner hva det kan være? Slitsomt..
mammatilTHEODOR:) Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Har det på akkurat samme måten, og holder på å bli fullstendig gal!! Går på do nesten hvert 15. min! Pluss at jeg våkner flere ganger om natta og må stå opp for å gå på do.. er utrolig slitsomt!!
ninen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Ja, d er veldig slitsomt..Har ikke vært så ille før som i kveld..Jeg er i uke 16, enn du? Begynte å tenkte på om det kan være UVI eller noe? Men satser på at d ikke er d..
mammatilTHEODOR:) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Er i uke 22, og har hatt dette i noen uker nå.. Er iallefall ikke urinveisinfeksjon hos meg, var hos jordmor i går og fikk konstantert det da:) Så trenger nok ikke være det:) Er mulig det bare er press på blæra?
ninen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Ja, d er sikkert bare d.. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå