♥Snulder Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 JA klart vi har hørt på CDène!!! Og dommen er som følgende: Du har flott stemme! Vi har hørt masse på julesanger! Min kjære er en stribukk når det gjelder sangstemmer, og han sa simpelten...Hmm..Fin stemme har hun! Gleder oss til å høre deg live!
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 He he, det var godt å høre! Men det viktigste var vel egentlig å finne ut om det passer med en julesang eller to i vielsen
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Julesang i vielsen hadde vi.....(4.aug) Neida, men vi brukte "Deilig er jorden" i begravelsen til pappa, og når vi giftet oss brukte vi den for og på en måte ha noe av pappa der. Men den er vel ikke egentlig julesang, men en salme som brukes mye ved juletider. Er forresten en veldig fin tekst.
Karomamma Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Det med julesangen var egentlig en fleip MSB har helt rett i at det handler jo om å finne sanger som betyr noe spesielt for en selv. Om det er en julesang, gjør vel ingenting!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skjønte den da..... Og så skulle jeg legge inn et svar med ha ha ha, men så kom jeg på at vi hadde jo Deilig er jorden, og da var det ikke så ha ha ha ha likevel.... Men de starter jo bare tidligere og tidligere med julemarsipan, så en julesang i august må man jo tåle.....
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Hehe... minst 2... av Sissel Kyrkjebø....wahahah....
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Hæ, liker dere ikke Sissel eller? Det gjør jeg - FAKTISK!!! c",) (og det må jeg tåle ganske mye tyn for...hehe)
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Ja, der kan du se! Ikke engang her slipper jeg unna! Men jeg står for det likevel! Jeg skal ta med meg et par av Sissel-cd'ene mine til forspielet ditt på Holmsbu c",) - kneggknegg!
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2007 Som jeg har nevnt tidligere Reveenka.... du overrasker stadig....hoho..
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2007 Jeg sitter her og fniser så jeg nesten søler mine dyrebare yohurt-dråper her.... Noen som melder seg frivillig til å delta under bryllupsmiddagen her eller...så jeg får akkurat den morsomme og lattermilde stemningen jeg er ute etter....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 Å gosjameeeg altså;-) Herborg og Hope hadde mange parodier på Sissel og det gjennomgående var fnisingen hennes........og hennes syn på seg selv....Hun kan jo ikke skjønne hvorfor alle synes hun er sånn en stor stjerne, hun som bare er en helt enkel jente...........hahahahahahaha!!!
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #15 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kan selvfølgelig være med og ta ansvar her!
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 Gubben og jeg kan ta "Lift me" som duett - da tenker jeg bryllupsgjesten vil ligge langflate!!!!
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2007 Send meg adressen din inklusiv etternavn på deg og gubben.... du skal ikke se bort i fra at dere får en invitasjon.... DETTE ER IKKE TULL OG JEG FORVENTER SELVFØLGELIG AT DERE SYNGER "LIFT ME" ;=) Vi gleder oss!!!!
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #19 Skrevet 8. mars 2007 Du, det der med å synge duett ble sagt i øyeblikkets overmot og kommer selvsagt IKKE PÅ TALE!
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. mars 2007 Hehe... tenkte nesten det ja ;=) Du får komme uten sang da vet du!
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #21 Skrevet 8. mars 2007 Du tuller nå, sant? Visste du forresten - nei, det visste du jo ikke - at min første bryllupsdag var den 17 august(dagen før dagen...c",))?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #22 Skrevet 8. mars 2007 Med en rødvin i hvert ben stiller Reven med karaoke, opplest og vedtatt.
Reveenka Skrevet 8. mars 2007 #23 Skrevet 8. mars 2007 Ær'nte ummuli, det, nei! c",)! Men det må være sent på natten, altså...!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #24 Skrevet 8. mars 2007 Høres bra ut, vi andre kan stille som kordamer.... Med enda mer rødvin i bena.
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 8. mars 2007 Tuller ikke med slike alvorlige saker vettu Reveenka! Hadde jammen vært morsomt å få med seg noen av de nye moden vennene også... Du veit... something old, something new osv .... ! (noe slikt... er ikke så stødig på utenlandsk...) Vi skal ha litt slik derre ledig stil rundt middagsbordet :=) Og nei...jeg visste da jammen ikke at du hadde din først?? bryllupsdag den 17???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå