zandy med (sjenert)spire Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Var på tidlig ul(innvendig) i uke 13 og legen sa da at dette så ut til å bli gutt. Han sa at det ikke var vanlig å se kjønn så tidlig men mente at han var 80%sikker på at dette var en gutt. Var så på ul i uke 18, der syntes jordmor først at det så ut som en gutt, men så ble hun usikker da den lille lå i seteleie med navlesnoren mellom bena.Konklusjonen hennes ble at hun ikke kunne si om det var det ene eller det andre. Var på ny ul(privat) idag i uke 24 for å få bekreftet at det er en gutt til. (Har to gutter fra) Gynekologen finner ikke en tissemann, men mener hun ser både indre og ytre kjønnslepper. Sjekket det flere ganger da hun så at jeg nærmest ikke trodde henne. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger. Føles som de har tatt bort gutten og satt inn en jente istede. Følelsene er i et kaos, men blir selvfølgelig veldig glad hvis dette stemmer. Hva tror dere????
*RutIetutt* Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Ville stolt på den siste ul`en jeg - så tidlig som i uke 13 er jo kjønnsorganene veldig hovne og like, så da kan vel en jente godt se ut som en gutt...
JuliLinda Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Vi opplevde faktisk nesten det samme. Var på en tidlig ultralyd, hvor de mente det var en gutt, men når vi kom på ny ul i uke 19 sa de det var jente. Man får vel satse på at den siste er riktig, men jeg merker jeg ikke greier å stole helt på det de sier. Får vel bare vente til den lille kommer å viser seg i juli:-)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Her har vi motsatt situasjon. Vi var paa UL i uke 14 (ja, jeg vet det var for tidlig) og hadde ikke regnet med aa faa vite kjoenn, men hun som tok ultralyden var overbevist om at dette var ei lita jente--og da maatte vi jo bare tro det, da. Hun smilte og sa "det er ei jente." Det stemte ogsaa overrens med de fleste kjerringraadene, og magefoelsen til oss begge--samt at vi vet babyen ble unnfanget 4 dager foer EL. Altsaa begynte vi aa tro det var ei jente, fant paa navn og begynte aa snakke med "henne." Jeg handlet til og med inn et par smaa kjoler... (Det skulle jeg ikke ha gjort!) Naa i uke 21 var vi paa ordinaer UL, og der var det en liten gutt! Jeg vet jo at den foerste var tidlig, og at det er vanskelig aa se saa tidlig, men jeg vet akkurat hva du mener mht foelelser. Jeg er overhodet ikke skuffet--vi hadde ikke oensket oss det ene eller det andre, men det foeles liksom som om det er en ny baby der inne. Jeg syntes liksom at jeg hadde blitt saa godt kjent med "jenta" og at det naa foeles som om det er et nytt barn der inne. Maa hele tiden minne meg selv paa at det er samme babyen...at foerste gangen var en feilbeskjed. Naa som det har gaatt noen dager gleder jeg meg egentlig veldig til aa faa en gutt, og jeg tror det vil hjelpe godt naar vi har et navn vi kan kalle ham. Vi skal ha ny UL om 7 uker (pga lavtliggende morkake), men jeg har vanskelig for aa tro at det kan vaere noe annet enn gutt siden vi tydelig saa guttetissen. Ville bare si at jeg forstaar hva du mener med at foelesene er i kaos... Det er en stor omstilling aa ta. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå