Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan ha det når man ammer? Evt hvor lenge etter fødsel må man vente før den blir satt inn? Og kan man få det når man har hadd lungeemboli i svangerskapet?

Masse spørsmål, men dere her ine er jo så kloke :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ha den når du ammer!!

det andre vet jeg ikke..

Skrevet

Du kan sedd`an inn itte sirka 12 uger;) Mn d me lungeemboli vett eg isje...sjekk d ud på lommelegen.no. Står eindl åm prevensjonsmidlor dr;)

Skrevet

Du bør nok velge en prevensjonsmetode hvor det ikke brukes hormoner.

Skrevet

Neida, d går fint å bruga p-staven for dn e udn østrogen. å e d du isje sga ha då du amme...;)

Skrevet

Du kan sikkert bruke p-stav om du vil.

Men jeg skulle aldrig anbefale noen og bruke det. Jeg hade det drøyt 3 år. og jeg hade mensen nesten hele tiden. Uff. Var et helvete rett og slett. Ville bare være snill og opplyse om det. =)

Skrevet

Takk for svar :).

Legen sa at enten er man veldig fornøyd med p-stav ellers så er man totalt misfornøyd. Har fått resept på p-piller som heter Zeracett, og fikk beskjed om at om jeg tålte de så tålte jeg p-stav også, så skal uansett prøve de først da....

Men mtp at jeg har hadd lungeemboli er jeg skeptisk til det meste av slike ting. Legen var veeeeeeeeeeeldig usikker på om hvordan det var med kombinasjonen Zeracett/lungeemboli, men mente det skulle gå bra. Stoler ikke HELT på han jeg da. Hehe.... :)

Skrevet

Eg ha P-stav, og ha enda ikkje fått mensen... Fikk heller ikkje mensen mens eg gikk på Zeracette... Så eg e foreløpig veldig fornøyd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...