kvirrevirrevitt Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 ..er de verdt penga? Blir ungen svett/klam av å ligge på den, slik som når de sover på tisselaken? Lurer på å kjøpe....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Blir ikke svett/klam, er absolutt verdt pengene.
Møøø Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 helt enig med Isaac's mamma, verdt hver krone ;o) Skal kjøpe dryJunior nå, til snuppas store seng ;o)
Holly❄️ Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Å, gjett om det er verdt det! Bytta ut så mange madrasser pga melksøl og tiss, men nå trenger jeg bare og hive den i vaskemaskina;) Og den tåler tørketrommel også, så da er den tørr fort. Blir aldeles ikke klam, er et tykt lag stoff over plastiken. Har en til juniorsenga til gutten min, og en dryKid til sprinkelsenga til vesla:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Hva koster denne da? Og hvor selges den? Vi har bare overmadrass fra IKEA i sprinkelsenga, tåler også 60 grader. Har knapt vært uhell, så ikke tenkt over om den er bra. Men han må jo ha ny når han får stor seng til sommeren.
Møøø Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 www.dry.no her ser du forhandlere, eller du kan bestille der. Koster 1079 til juniorseng og 599 (trur jeg) til sprinkelseng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå