Gå til innhold

vurderer avbryte svangerskapet pga kvalme...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 6 uker på vei, er så dårlig at jeg blir gal snart... jeg har en sønn på 8mnd å ta meg av. skjønner ikke åssen dette skal gå jeg. er tom for energi. og lillegutten trnger sitt han å. gubben er på jobb hele dagen. har hjelp i søstrene mine,men fins en grense på hvor mye hjelp jeg skal spørre om. jeg vurderer sterkt å ta abort. lillegutten kommer i første rekke. nå har jeg bare lyst til å ligge på sofaen,for da er jeg ikke så kvalm. barnet var ikke planlagt,men er ønsket for det..

 

hva skal jeg gjøre??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uf uff - dette høres ikke særlig bra ut. Men det går nok over.....prøv å småspise litt - kanskje det hjelper....

Min kusine var veldig dårlig under svangerskapet sitt - hun kastet opp hele tiden og var kvalm konstant. Til slutt fikk hun en pille som gjorde at hun ble bedre. Kanskje du kan høre med legen om de har noe du kan få?!

 

Lykke til. Håper du ikke tar bort spiren din...

 

Hilsen

En som fortsatt venter på en spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akupunktør skal visst hjelpe. Du bør vel kanskje ikke avbryte et svangerskap som er ønska fordi du er kvalm....? BLir vel kanskje kvalm neste gang også.

 

Har også en på 8 mnd, vet det blir stritt, men gjort er gjort....

 

Lykke til iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg studerer homeopati og det finnes mange bra homeopatiske medisiner som hjelper mot svangerskapskvalme!! Bare ta kontakt med en homeopat der du bor, så finner han/hun det middelet som passer for deg :-)

Jeg er også 6 uker på vei og veldig kvalm, men nå skal jeg prøve et homeopatisk middel :-)

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...