Gå til innhold

Tyngdefølelse/press nedover mot åpning/skjede etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.)

Jeg lurer på om det er noen av dere som har opplevd en slags tyngdefølelse, press nedover? Svakt, ikke sterkt press altså. Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forklare det...

Det kjennes jo liksom ikke ut som om at den er på vei ut heller, men likevel...... Kommer når jeg går mye etc., og da må jeg bare stoppe opp og ta det rolig. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Syns vel kanskje at det er i tidligeste laget at den skal komme ut nå......ehe:-/

Går i uke 18 nå.

Takknemlig for svar!

Klemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel kynnere da...

Jeg kjenner kynnerne så godt ellers i magen, særlig når jeg går eller anstrenger meg, at jeg ikke har tenkt spesielt på om det trykker nedover, men det gjør det kanskje på en måte...

Dersom du kjenner dette skal du bare stoppe opp litt, puste rolig, og så går det over av seg selv:)

Skrevet

Man kan føle en svak tyngdefølelse hvis man har mye blod i kjønnsorganet. Men det er veldig svakt. Nesten samme følelse som når man har... ja...skikkelig lyst ;-)

Er i alle fall helt vanlig med mer blod der nede!

Skrevet

Takk for svar, jenter:)

Kynnere tviler jeg på om det er, selv om jeg ikke vet det da jeg ikke har opplevd det.........tror jeg da?;)

Holder en knapp på det Pinita sier om mye blod da det kjennes veldig svakt. Ikke vondt eller noe og jeg må kjenne godt etter. Men litt ubehagelig kan jeg vel si at det er, ja.

Andre med type "svak tyngdefølelse" der nede av og til? Eller svakt press/trykk etc.?

Skrevet

min kjæreste lo av meg da jeg sa det føltes som "nedfall". jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forklare det og det ordet passet liksom

best :) så joda, jeg tror jeg vet eksakt hva du mener - det er utrolig ubehagelig, syns jeg.

jeg har hatt enormt med kynnere siden jul, bekkenløsning(splager) eskalerer og følelsen av nedfall er verst når jeg er sliten.

og der er sikkert mengder med blod som er med på å gjøre det "tyngre". men at det minner om lystfølelsen, det vet jeg ikke helt om jeg er

enig i :)

Skrevet

Ha ha ha, enig med du ;o)

Får ikke akkurat noe særlig lyst, nei.......men det er vel mulig at vi er/blir så bekymret når det skjer, at en evnt. lystfølelse overskygges helt?;o)

Nesten sikker på at jeg ikke har hatt noe kynnere etc. Går bare i uke 18 og jeg vet heller ikke hvordan de kjennes ut.

Det er ikke vondt, men ubehagelig som du sier.......blir jo redd, vet du:(

Men satser på at dette går bra og at den lille klorer seg fast 20 uker til:)

Takk for svar, wims:)

Skrevet

Hehe... har kanskje litt merkelige lyster jeg da ;-)

Skrevet

Haha, neida - var ikke vondt ment altså:)

Skjønner jo hva du mener - når man får lyst, så fylles jo kjønnsorganet med blod og svulmer etc. og det kan jo godt føles ut som en blir litt kåt for noen, men jeg blir bare stessa jeg da:)

Du er uansett heldig om du kjenner det slik, så nyt det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...