Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha noe å bære snuppa mi i, men er veldig usikker på hva jeg skal prøve....

Har hørt mest om BabyBjørn, men vet ikke om det er beste løsning? Hører noen sier de får vondt i ryggen av den?

Trenger i alle fall noe jeg kan ha snuppa mi i her hjemme, på handletur, og ikke minst når vi skal på ferie til sommern!

Noen som har erfaringer eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sjal. Det er bedre både for din rygg og for barets rygg. Babybjørn er nok ikke det beste når det gjelder barnets rygg, og heller ikke din.

Sjal har en læringskurve, men etter å ha prøvd det noen ganger går det av seg selv.

Skrevet

Hei jeg har både babybjørn og elastisk bæresjal for nyfødte og vil absolutt anbefale elastisk bæresjal.. Den kan brukes når de vokser og blilr eldre også:) Den skal være skånsom mot ryggen.. jeg synes babybjørn går helt greit det og men det er så mye koseligere å bære i bærsjal. Men ta en tur på www.tettinntil.no eller lotusbarn.com her kan du lese mye om bæring og forskjellige bæreutsyr og metoder.

Lykke til :)

Skrevet

Peanut shell (slynge) kjøpt på www.lotusbarn.no synes jeg er mye bedre enn babybjørn. Datteren min liker også denne best, og blir veldig rolig når jeg har henne i den. Mitt beste kjøp noen gang.

Skrevet

eg har både babybjørn, elastisk sjal og peanut shell lommeslynge. slyngen fikk eg ikke til, så venter litt med den, og babybjørnen fikk eg vondt i ryggen av. sjalet derimot er det bare positivt med=) kjenner ikke at eg bærer han en gang, og gullet elsker det=) da han var mindre sovnet han med en gang han kom oppi, og nå sitter han utover og følger med på verden, og sitter behagelig=) han klager aldri=)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg skal gjøre et forsøk med sjal eller slynge. Får kanskje ta meg en tur til en butikk som selger alle tre variantene og prøve? Vil jo at det skal være mest mulig behagelig for både snuppa og meg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...