Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er noen av dere baby-syke, men LITT usikre på forholdet dere er i? Dvs. litt usikre på om dere er sammen med riktig mann - eller om det kan finnes en enda bedre mann der ute, som du passer enda bedre sammen med?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ja, jeg tenker veldig mye på det.. er redd det er for lite "takk" i han, trenger en fyr som også kan ordne opp litt.. ikke bare jeg.. tenker hvis jeg skal dele livet med han og ha barn, så kommer det til å bli mye for meg å måtte ta meg av et barn, ha fulltidsjobb og måtte ta meg av alt praktisk... han har ingen utdanning og er lite samfunnorientert..vi driver å leter etter leilighet nå, men jeg må ordne alt.. ordne med prospekter, prate med meglere +++.. sånn gjelder det på alt.. bare vi skal ut å reise, er det jeg som må sitte å søke opp og ordne sånne ting.. det er bare for han å si ja.. gjør ikke jeg det, skjer det ingenting.. han kan ingenting om sånt, antagelivis fordi han er vant med en mor som har gjort alt for han.. han er 26 år.. og moren hans er den som leter etter jobber til han, skriver og sender ut jobbsøknader.. (har 100 andre eksempler) men tror dette har gjort at han ikke klarer å ta tak i ting selv.. han er vant til at ting bare ordner seg.... er redd jeg kommer til å bli utslitt hvis jeg skal ha barn, fulltidsjobb og ordne med alt økonomisk/praktisk...... men jeg elsker han jo vanvittig mye...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Ok, du har det nok hakket verre enn meg, men jeg kjenner meg igjen her! Det skjer liksom ikke noe. Vi har ikke felles fremtidsutsikter (har prøvd uttallige ganger å snakke, men d er glemt etter kun kort tid!). Etter 4 år sammen er vi liksom ikke kommet noen vei i livet. Vi gjør akkurat d samme som da vi møttes... Og her sitter jeg med tusen drømmer...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå