Gjest Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 som noen av dere har fått med dere har samboer og jeg gått fra hverandre, iallefall var idag første dagen han dro og vi ikke skal sove i samme leilighet. Han tok med seg datteren vår også (dette var planlagt), men det er så tung. Her sitter jeg alene, jeg har det så tungt nå, først nå jeg får kjenne og ta på alt dette. Jeg har det tungt, dette er mye verre enn jeg trodde :'( Bare gråter....helt stille her, som om det har slått meg skikkelig nå ! For første gang er jeg "alene"...
trillemamma Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ta tiden til hjelp, så får du det bedre, garantert. Det er bare en tilvenningsfase. Det tar tid å venne seg til nye ting, det er jo et ganske stort skritt å ta, men du får det mye bedre snart. Har du en venninne du kan snakke/være med? Familie? Det kan hjelpe med litt selskap. Altvernativt, så setter du på en god film, gjør ditt ytterste for å gjøre de neste dagene og kveldene ekstra koselige.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Som jeg har skrevet før--- ikke lenge siden jeg var der jeg heller.. Men, jeg fant ut at jeg måtte kose meg, det jeg pleier å gjøre når jeg er alene (bortsett fra å rydde da) er å trene, leie film og tenne masse levende lys, besøke ei venninne, gå en tur og legge meg tidlig og lese litt i en bok.... Har også ligget en del i badekaret med badeoljer og en blad.. KOS DEG! Nå må du lære deg å kose deg i ditt eget selskap, det har vært litt vanskelig for meg, men nå er jeg vant til det... I dag f.eks har jeg barnefri. Savner datteren min, men går rundt her og rydder litt... Etterpå skal jeg ta litt solarium og så skal jeg besøke ei venninne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå