Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hjelp! Gullet fikk flaske for noen måltider og nå gidder han ikke å suge på puppen lenger! Det gjør at produksjonen har gått veldig ned! Prøver å pumpe som en gærning men det hjelper lite... Hva skal jeg gjøre?? Vil ikke slutte å amme helt enda... Han er forresten snart 6 mnd og vi har begynt med fast føde....
curly sue Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Kjenner godt til det der ja... Ikke gøy når de ikke vil ta puppen... Har funnet ut at det gjelder å være litt sta....Og prøv å ikke gi flaske på en stund... amm han når han er veldig trøtt eller sovende... Har til tider vært det eneste som har funket her... Du kan jo også sette igang utdrivningen før du legger han til, så blir han kanskje ikke så sint...Fortsett å pumpe for å opprettholde produksjonen... Håper det gir seg snart da... vet det er fryktelig slitsomt når det står på, lykke til!
Lille & Bittelille Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jenten min holdt på sånn en stund også, og det er pyton når det står på! Jeg brukte vel en uke, så gikk det greit. Jeg drakk amme-te, pumpet meg, la henne til puppen ofte, holdt tilbake tårene når hun skreik og nektet... Prøv å holde ut, så går det nok fint skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå