Kjerringhelvetet <3 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hvor gammelt var barnet da dere gjorde det? Her har vi såvidt begynt med brødskive med leverpostei. Snuppers er 6,5 mnd. Ser ut til å gå helt fint.
haater husarbeid Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Mini her er 6,5 mnd han også og fikk sine første biter med brødskive med leverpostei i dag. Gått helt fint og han likte det!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg ga lillemor havregrøt med gluten da hun var 5 mnd. Hs sa det var bra å introdusere det samtidig med at hun fikk så mye mm... Har ikke merket noe på henne.
Murmeline Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Dette lurer jeg på også. Hvor mye gir dere i begynnelsen og hvor lang tid på å trappe opp? Jeg tenkte å ta intro via grøt. Børdskive: hvor små biter gir dere??
Lui Lui Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Vi begynte med grøt med gluten da gutten var 4,5 mnd, bare 1-2 ts til å begynne med og gradvis opptrapping. Nå er han 6,5 mnd og får ennå ikke full porsjon. Gunstig med gluten-tilvenning mens jeg ennå ammer. Har ikke merket noen problemer av noe slag pga gluten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå