Gå til innhold

Mange som har vært på tidlig UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er mange som har vært på tidlig ul. Noen som har vært på mer enn en, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sendt til UL i uke 9 fordi jeg blødde og hadde magesmerter. De fant ut der at jeg hadde mista en tvilling, og jeg skal tilbake nå denne uken for å sjekke at den som er igjen der inne ikke har tatt skade av "dramatikken".. Jeg er nå 12+1

Skrevet

æ har vært på tidlig ul på grunn av blødning og magesmerter,men alt gikk bra :)

Skrevet

Har vært på flere... Første gang i uke 6 pga blødninger. Deretter har jeg vært på to til (+den ordinære ul) da jeg var innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme, mellom uke 9-11.

Skrevet

huff sitter med tårer i øyan,d samme skjedde med mæ for 5 år sia.jeg ventet en gutt og en jente.men da æ va ca.3 månda på vei mista æ gutten.sykehuset sa at hann var grønn og lilla så han va syk og ikke tatt til seg næring.så han døde i magen min.måtte ligge 2 uke for å prøve å holde på jenta.d gikk bra,men var mye plaget i svangerskapet.on få dager blir ho 5 år :)

Skrevet

Jeg har vært på 4 hittil, skal på en ny til mandag, er da 28+1.. Har diabetes, så dette blir fulgt nøye opp med bl.a. hyppige UL.. ;)

Skrevet

jeg ble sendt i uke 6 fordi legen trodde jeg var gravid utenfor livmor. Det var jeg ikke, men gyn trodde jeg hadde hatt en MA, og ble sendt en gang til uken etterpå for å bekrefte MA og få utskrapning. (alt dette pga blødninger og magesmerter)

MEN så var det liv da, så jeg ble sendt ut igjen med et "gratulerer du skal bli mor likevel" :)

Nå er jeg 24+1 og har en aktiv liten jente i magen min:)

Skrevet

jeg var på UL i uke 14, fordi vi trodde jeg var i uke 18...så fikk ny i uke 20..... hehe... nå er jeg i uke 24...

Skrevet

Jeg har vært på tre til nå. Skal på en i morgen også. Alle på grunn av blødninger.

Skrevet

Opplevde det samme som deg MISS L + nurk. Lillejenta der inne nå har det derimot bra - har begynt å sparke som en gal:-) Er 23 uker

Skrevet

Så godt å høre!!! Er så spent på hva vi får se på fredag... Er nesten ikke til å holde ut! Krysser fingrene for at den som er igjen der inne har det bra og utvikler seg sånn som den skal... Kan godt krysse litt dere også viss dere gidder.....

Skrevet

Jeg var på UL 6+1 for å se om hjerte slo hos den lille skatten min etter det 5.prøverørsforsøket og det gjorde det:)))

Så var det ny UL 11+6 og går nå i uke 18 og skal på ny UL om en uke:)

Mange UL pga ivf/prøverør med andre ord. Skal ha litt ekstra oppfølging da.

Ellers så er UL mye mer vanlig nå enn før og mye lettere å komme til, private klinikker etc. Folk betaler gladelig 1000,- for å se at alt er ok i uke 12 for å si det sånn og det skjønner jeg godt.

Skrevet

jeg var da jeg var 9+6 pga blødninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...