Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Skjoenner det jo saa klart om dere tar opp noe dere synes er litt pinlig osv, er ikke det, men er det saa mange her inne som synes det er pinlig aa snakke om sex?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Dritpinlig. Vil ikke at folk jeg kjenner eller ei skal komme inn å lese hvordan jeg tenker og gjør om ditt og datt. Noe får da være privat også.
~mamma~ Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Snakker gjerne om sex i generelle vendinger, men hvis jeg begynner å bli privat og detaljert, foretrekker jeg å være anonym. Nicket er jo egentlig anonymt det også, men det kan jo bli avslørt/gjenkjent om noen jeg kjenner leser innleggene mine (om andre ting enn sex). Sexlivet mitt tilhører bare meg og sambo! Dette er så lite privat at jeg kan signere med nick!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Til tider bretter man jo ut litt mer enn godt er, da er det greit å være anonym;) Litt ptivatliv må man få ha her inne på DIB.
EIse Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Det har slått meg også. Og det er utrolig vanskelig å følge en tråd med mange anonyme... Har skrevet endel anonymt før, men tenkte at anonym er man jo uansett :0) Så nå bruker jeg et fast nick.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Synes ikke det er så mye som er pinlig men jeg signerer noe med anonym for å ta hensyn da min partner blir flau hvis jeg bruker nicket mitt på visse typer innlegg! Han er ofte her inne og leser og synes at noe må jeg holde for meg selv. Dessverre er ikke alle like frigjordte!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Det kan være pinlig. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor noen skal vite hvem som har skrevet hva. Hvis det er vanskelig å holde tråden kan vi skrive en fake signatur.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2007 Ja det er akkurat det,,Vanskelig aa foelge noen traader... hehe skjoenner saa klart at visse ting vil man holde for seg selv uten aa bruke nick..Er ikke det..men generelle sex spm er vel ikke flaut??Eller er det bare jeg som ikke bryr meg saa mye??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå