Gå til innhold

treiging mht sex etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. har litt dårlig samvittighet nå.. snart 5 mnd siden fødsel og enda ikke hatt samleie med mannen min.. har litt traumatisk forhold til det hele etter tøff fødsel, småen ble tatt med tang.. er det flere enn meg som er sene.. kvier meg sånn til det om det er ømt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ble også tatt med tang. Hadde sex 6 uker etter fødsel,gikk greit,men var ikke akkurat deilig..hehe Var vel først 7mnd etter fødsel det var deilig å ha sex igjen..

Skrevet

Tok lang tid med meg første gangen ,ikke stress før du er klar.

Skrevet

åhuff... Er bare to uker siden min fødsel... ble klippet og revnet i alle retninger og snuppa ble tatt ut med sugekopp. Min kjære er inntil videre "stolt" over å ha en "skreddersydd - formtilpasset kvinne" som han så spøkefullt kaller meg... men... håper ikke det blir 6 mnd til jeg har lyst på sex...

Skrevet

takker for svar.. leste nett innlegget ditt idefix, og da fikk jeg jo svar på sp.målet mitt forsåvidt.. synes bare litt synd på mannen jeg da.. han har vel gått helt i dvale etter så lang tid.. men men.. som du sier best og ikke stresse.. blir nok klar ja.. mest psykisk barriere tror jeg.

Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Du har vært gjennom en fødsel, og du vet selv når DU er klar for sex :o) Det er jo andre måter å tilfredsstille mannen på uansett ;o)

Skrevet

Jepp! Snart 5 mnd siden fødsel her også og vi har ennå ikke hatt sex. Jeg har lyst, men mannen min er så lite hjelpsom her i hus at jeg tenner overhode ikke på han i d hele tatt....=( Synd men sant....Skulle ønske han var mer engasjert i hus og hjem, men neida...PC er tingen...Han gir ikke meg oppmerksomher, da klarer jeg ikke gi han noe heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...