Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Skal gifte oss til sommeren. Det blir servert alkohol i bryllupet og det er fri bar, vi ønsker blant annet derfor et barnefritt bryllup. Dette synes de fleste er ålreit, da får de barnefri og slipper legge barn osv. Problemet er et utenlandsk vennepar av oss. Vi har invitert bare dem uten barn, MEN det har ikke de forstått og har tenkt å ha med seg barna. Vi har ikke invitert tantebarn og andre barn som for oss blir nærere enn disse barna. Hva sier vi til dem? De kan sikkert ikke komme uten barna pga lite nettverk (barnevakt) Men ærlig talt er vel ikke det vårt problem? Syns det er skikkelig ubehagelig å måtte ta det opp med dem. Innspill takk. Forholder meg anonym, da jeg er redd for å bli gjenkjent denne gangen
pandabjørn Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 jeg hadde gitt beskjed en gang til at det IKKE er med barn, det får være dems problem å finne barnevakt, og de burde respektere at dere ikke vil ha med barn i bryllupet deres det er jo deres dag ! og om de ikke får barnevakt så får de heller bli hjemme da!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Kan dere ikke prøve å få tak i barnevakt til disse barna da? Hvem skal passe tantebarna dine? Kanskje det går an å den barnevakten til å passe disse barna også. Da kan de komme fra der de bor i alle fall, så kan dere bare forklare hvordan det ligger an, men at dere har en løsning til dem likevel. Bare en idé som poppet opp... )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Vi har allerede skaffet barnevakt for et søskenbarn av meg som kommer, hun er 15år og skal allerede ha to barn, to til blir i meste laget. Tantebarna mine skal besteforeldra på andre sida ta seg av - de bor et stykke unna. Tror vi bare må si det til dem og gjøre det til deres problem, jeg kan ikke skaffe barnevakt til alle som kommer
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Skjønner. Nei da blir det litt komplisert. Dere har nok å tenke på til den store dagen )
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 hehe, ja. Det er nok som må ordnes Takk for innspill, godt å lufte tankene i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå