Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Permisjonen min slutter i midten av mars, og far til barnet har tatt ut sin perm når jeg var hjemme. Kan jeg begynne å jobbe ei helg før permisjonen er slutt?
Møøø Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Er det du eller arb.giver som vil dette da?? Du har sikkert fått brev fra nav om når permisjonen din er ferdig? Arb.giver har nok ikke lov å kreve at du jobber før den er ferdig. Om det er frivillig fra din side, så er det vel ikke noe særlig for noen parter at du begynner å jobbe på helg når du har vært borte i ett år... For det er kanskje mindre bemanning på heølg eller??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hei du mamma mø. Permisjonen er som sagt ferdig i midten av mars, men pappaen hadde perm i to dager av mars har jeg funnet ut så da går det nok greit å begynne igjen i helga. Det er helt frivillig. Og ja det er mindre bamanning på helg, men jeg håper at det går bra. Jeg ønsker iallfall å være positiv i utgangspunktet, for ellers så blir det iallfall ikke noe særlig ...for noen parter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå