Gå til innhold

trine-> *08-06-07* & ani 14.06.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann =)

koste dere dere på svømming i dag?

skulle ønske jeg kunne vært med.. men dagmammaen til gutten vår er sykmeldt.. så han er hjemme, har ingen andre til å passe han....

men håper jeg kan bli med dere en annen gang da....

skulle egentlig til jordmor i morgen jeg, men de ringte nå, å sa at hun var syk, så timen blir flyttet til torsdag den 15..... =( å jeg som gledet meg såååå itl å høre hjertelyden igjen....

jaja.....

klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Huff så kjedelig da, både med dagmamma og med jordmor. Skjønner godt at du gledet deg til det, er så fantastisk å høre hjertelyden! Ble ikke svømming på meg heller. Da jeg gikk på do på Torbjørnrud så oppdaget jeg at jeg hadde litt blødninger. Tirsdag hadde jeg veldig kraftige mensensmerter, så da jeg så blødningene ble jeg litt bekymret. kjente liv så det roet meg litt, men likevel. Så vi (mannen min og jeg) dro på sykehuset og fikk en sjekk. Alt så heldigvis bra ut, både med babyen og med meg. Livmorhalsen var lang og lukket og det var ingen tegn på blødninger. Heldigvis! Men jeg må ta det med ro 3 - 4 dager. Jeg er veldig klar for svømming snart igjen!!! Også snakket Trine og jeg om at vi må møtes igjen snart, kanskje ta en tur på Randis eller noe.

Har du vært på UL da? Hvor langt er du på vei nå? Jeg har 98 dager igjen!! Synes dette går i en rasende fart.

Skrevet

Hei u ;)

Fått sett noen filmer i dag? Hehe =) Jeg kom meg på Skeidar og bestilt barnevogn, viser seg at den kommer allerede neste uke. Skjønner at tingene begynner å gå litt fort her om dagen! Bare 92 dager igjen liksom =) Men det er godt det går fort!

Jeg er klar for treff på Randis og svømming! Har fri på mandag, torsdag,fredag (en av de siste dagene skal jeg til Strømmen med ei venninne, men ellers kan jeg =))

Ha en god natt jenter =) Klem

Skrevet

Hei! Ble ingen filmer i går, men skal se noen nå ;) Hadde tenkt å se på superkombinasjon, men tvn har falt ut, så da blir det filmer i stedet!!! Veldig glad for at jeg har fått låne de!!!

Jeg jobber i utgangspunktet både mandag og torsdag, men har fri fredag. Så kanskje vi skal prøve å møtes da, hvis du ikke skal møte venninna di da, Trine. Kan jo hende at det ikke blir jobb på meg mandag og torsdag, men håper jo virkelig det!! Er lei av å være hjemme nå!

Skrevet

Bare dytter litt, jeg...

Skrevet

Hei på du!

Hm. Fredag har jeg iallefall helt fri. Har egentlig arbeidshelg, men skal bare jobbe lørdag kveld og mandag morgen. Godt å slappe av litt syns jeg. Nå skal jeg se på skirenn og slappe av på sofan før det kommer en som skal hjelpe samboern med og PRØVE å bli ferdig med kottet!!! Går meg snart på nervene at vi har igjen så mye, jeg syns tiden går veldig fort om dagen! Så jeg vil ha mest mulig på plass innen kort tid, noe som innebærer at kottet må bli ferdig.

Jepp jepp!

Må se om vi får til et treff på fredag eller noe da kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...