Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 eller er de avhengig at du er sammen med han/hun? Her går det litt opp og ned.. har vært perioder jeg har måttet sitte pal sammen med ungen og alt annet bare har måttet ligge.. litt slitsomt er det må jeg innrømme:/
mummiboy 21.07.06 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Lillegutt ligger mye på gulvet alene, leker og utforsker ting. Han har begynt å krype nå så han må følges med Går jeg i et annet rom går det ikke lange tiden før han kommer etter, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Satt akkurat og tenkte på at jeg kanskje leker for lite med babyen. ) Virker ikke som det plager han.Han liker veldig godt å leke alene, og jeg er jo som oftest i samme rom. Ikke alltid lett å vite hva som er riktig.
så var vi 4 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Martin styrer for det meste for seg selv uten at jeg trenger å være sammens med han, men jeg pleier ikke å la han leke alene hele dagen for det.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Ja, hun leker mye for seg selv. Avogtil legger jeg meg ned på gulvet sammen med henne og leker, det er stas:) Hun åler seg raskt hit og dit og står på alle 4, så hun er en travel frøken for tida, hehe.. Født 30 juli.
pandabjørn Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Ja han kan leke lenge for seg selv uten at jeg må være til stede hele tiden..han kan sitte i lekegrinda opptil 2 timer uten at det gjør han noe det har han gjort siden han var 6-7 mnd så da får jeg gjort litt husarbeid, ta meg en dusj, og sitte her å bimme litt hehe
-Dobergirl- Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Samme her,hun elsker å leke for seg selv... da bruker jeg å spionere på henne;) der ligger hun å piller med de søte små fingrene sine og visker for seg selv... men det er mer action nå den siste tiden,nå kommer hun krabbene i fullfart etter meg også har hun begynt å reise seg opp(drar seg opp på stolene)...så nå skjer det ting..hun er 7mnd...
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Ja, jenta vår har gjort det hele tiden. Nå er hun 8,5 mnd., men broren hennes: Ikke før han var 23 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå