Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 har en kjekk liten hudpose igjen. Vil den virkelig aldri forsvinne? Er sånne operasjoner man fjerner de vonde? Lite lekkert å ha den der.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 har akkurat samme problemet....aner ikke hva jeg skal gjøre, har skikkelig komplekser.... ikke det at folk titter meg rompa, men jeg har jo sex og står på alle fire....ikke moro!!! må da kunne gå an å operere, men dette tror jeg ikke blir dekket.
lenej :o) Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 fikk en ørliten erte-størrelse når eg var graivd, den gikk fort bort, men en lite hudfold der igjen. er ikke i veien for meg, så gidder ikke gjøre no med den heller.. den er som sagt, så pittebitteliten klump, som ikke merkes en gang. har du en sånn stor en, så ville eg fått den fjernet..
krksk Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 slike hudfliker er vanlige etter hemoroider. fjernes på kir.avd vanl sykehus og dekkes ja. vansker med hygiene og tørk baktil. ta opp med fastlege om ønsker fjerne flik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå