mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Finnes ikke så mange svar å velge mellom..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hehe... Tenker det var koselig sms å få ;-))))
phantomet Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2007 En relativt fåmælt mann kan man si...*ler* Men jeg svarte Ja takk!!! Suste opp på kontoret og sjekket juniors pass, og fant ut at begge guttene må få nye, men det bør gå bra. Tenk - Vår i Paris! Med ungene, siden jeg ikke ønsker å dra fra Måka enda... Å det blir fint!
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 ÅHHHHHHHHHHHHHHH så heldig dere er.Kos dere masse !
Karomamma Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Det var sannelig dagens SMS!!! Så herlig da! Den uka er vi i Spania
Tiggywinkle Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Høres ut som en fin sms å få:-) Like ordknapp som sms fra mannen min:-) der er det som regel; - ja - nei - ok - på vei - glad i deg (det er den lengste) :-) han skjønner ikke meningen med så mange ord, når det holder med ett... Koselig med Paris tur.
Trollmora Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Skal si det er noen som har det ) Heldiggrisen med en sånn mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå